Customer Relations Manager

Customer Relations Manager

Arbetsbeskrivning

Anslut till ett av Sveriges snabbast växande ehandels-företag. För dig som är intresserad av att bygga långsiktiga kundrelationer.


ECODI AB är ett svenskt företag vars affärside är att snabbt och billigt leverara svenska produkter till internationella kunder. Under de senaste åtta åren har vi byggt upp en lojal kundkrets över hela världen som varje år växer sig allt större. I takt med att kunderna ökar så ökar även kravet på kundservice.


Därför söker vi nu dig med struktur och framåtanda, och som har tidigare erfarenhet av att jobba med kundrelationer. Som ehandel servar vi världens alla hörn och måste snabbt kunna tillgodose våra kunder med information kring produkter, leveranser och betalningar för alla möjliga marknader. Vår kundservice är navet i vår verksamhet för att skapa nöjda och återkommande kunder. Och nu vill vi att du är med och förgyller våra kunders tillvaro!


Kundservice håller öppet mellan 6-18 svensk tid och även vissa timmar under helger. Detta innebär att våra arbetstider skiftar från 6-15, 9-18 och även innefattar viss helgtid. Exakta timmar planeras inom teamet för att passa såväl kunder som medarbetare.


Kundbemötande sker på engelska och svenska via framförallt mail, men kan på sikt även utvecklas till att handla om live-chat eller telefon.


Alla kundärenden hanteras i vårt interna kundsystem där man som medarbetare får tillgång till tidigare ärenden, FAQ samt (order-, leverans- och betalstatus) för att alltid kunna bemöta kunder på bästa sätt.


Var ej rädd att be om en hjälpande hand. Vår support är ett litet men sammansvetsat team där man alltid kan bolla frågar med sina medarbetare.


Tjänsten kräver
Svenska i tal och skrift
Engelska i tal och skrift
Tidigare erfarenhet av administrativt arbete och datorer
Tidigare erfarenhet av att arbeta med kundrelationer


Ett plus om du har
Ytterligare språkkunskaper
Tidigare jobbat med kundservice inom ehandel


Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid (6 månaders provanställning) med placering i Grebbestad. Bolaget har kollektivavtal med Unionen för tjänstemän. Du ansluter till ett mindre företag med runt 10 anställda, men som just nu växer snabbt. Därmed finns alla möjligheter att utvecklas och ta steg inom företaget.


Om du tycker att denna tjänst passar just dig. Tveka inte att skicka in ditt CV tillsammans med ett personligt brev om varför denna tjänst passar just dig. Eftersom engelskan är en central del i arbetet så vill vi att ditt personliga brev är författat på samma språk.
Vi ser fram emot att höra ifrån dig.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ECODI
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 april 2020
  • Ansök senast: 14 maj 2020

Postadress

Grebbestad
Grebbestad, 45702

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024