OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är New Minds – vi tror på olikheter. Vilken egenskap, bakgrund eller erfarenhet du än bidrar med tror vi att du kommer att göra oss bättre och vassare i jakten på att hitta unga IT-talanger. Vi är drömmare och realister, singlar och vabbare, partypinglor och soffpotatisar och en massa annat. Chansen är stor att du trivs hos oss, vem du än är.
Vad kan du bidra med?
Troligtvis en massa saker men i rollen som Customer Relations Manager är det bra om du känner igen dig i detta:
Har erfarenhet av rekrytering, personalansvar, teamlead eller liknande
Får energi av att coacha andra till framgång
Kan växla upp när det behövs och gillar att komma i mål
Gillar att bygga långsiktiga relationer
Känner dig bekväm att projektleda och arbetsleda ditt team
Snackar kod och Python, Java och C++ är som ljuv musik i dina öron
Skapar hellre ordning än kaos
Ser affärsmöjligheter när andra ser hinder
Checkar du de flesta av boxarna? Härligt, och har du dessutom erfarenhet av fordonsindustrin så är det ett stort plus i kanten.
Som Customer Relations Manager har du det yttersta ansvaret att projektleda rekryteringsprocessen och teamet för att leverera vad vi lovat samtidigt som du driver dialogen och affärsutvecklingen framåt med en av våra största kunder. Därför vill vi att du ska gå igång på att ha en roll med mycket ansvar och stort eget inflytande.
Varför ska du välja oss?
Konferensresor till Medelhavet, grymma kollegor, tv-spel på rasten, lediga klämdagar, härliga chefer, löparklubb, utvecklingsmöjligheter i tillväxtbolag, lunchträning, jobba med några av världens ledande företag - listan kan göras lång, men visst låter det härligt?
Kom och jobba med oss och ta oss till nästa nivå!
Bra att veta
Omfattning: Heltid
Start: När det passar dig
Arbetsort: Göteborg