OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du några års erfarenhet av att hantera utmanande kundärenden samt att utveckla nya och befintligt kundprocesser? Vill du ta nästa steg till en specialistroll där du får möjlighet att påverka hur BMW hanterar sin kundservice? Lockas du dessutom av att arbeta i en internationell miljö på en av världens mest framgångsrika tillverkare av bilar och motorcyklar? Då kanske detta är en roll för dig!
Arbetsbeskrivning
I rollen som Customer Relations Specialist handlägger du dagligen komplicerade och utmanande kundärenden, där du i första hand supporterar first line i deras bemötande för att säkerställa att BMW levererar ett kundbemötande som matchar deras premiumprodukter. Du tillhör ett mindre team med specialister inom kundrelationer som utöver det dagliga arbetet har stort fokus på kontinuerlig utveckling av deras kundservice.
Vidare samarbetar du med och assisterar återförsäljare med kundhantering och konsumenträttsliga frågor. Du hanterar legala frågor och myndighetsförfrågningar gällande kundärenden.
Vem är du?
Vi söker dig som drivs av att ge utmärkt kundservice och som har stor vana av att hantera utmanande och eskalerade kundärenden. Du har i tidigare roller drivit förbättringsarbeten och utvecklat befintliga och nya processer för kundhantering och kundklagomål. Du är van att arbeta med komplexa produkter och har du även erfarenhet av svårare konsumenträttsliga frågeställningar ser vi det som starkt meriterande.
För att lyckas i rollen är du en problemlösare och trivs i en roll där du får arbeta självständigt. Du är strukturerad, positiv och har en naturlig pondus. Vidare har du lätt att föra fram din talan och att kommunicera med andra.
För denna tjänst krävs att du kommunicerar obehindrat på engelska och något av de skandinaviska språken (svenska, norska, danska eller finska).
Du erbjuds
Detta är ett konsultuppdrag via Jurek, med start enligt överenskommelse och som löper tillsvidare. BMW sitter i moderna lokaler i Sollentuna/Silverdal med bland annat tillgång till gym och lunchmöjligheter. Du kommer tillhöra ett engagerat team, och ges stora möjligheter att påverka samt att utvecklas.
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Angeliqa Haapanen på angeliqa.haapanen@jurek.se Urvalsprocessen sker löpande och du är varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se
Om BMW Group
BMW Group Northern Europe koordinerar och ger stöd åt verksamheterna i de olika nordiska nationella säljbolagen, liksom åt auktoriserade BMW- och MINI-återförsäljare i Norden och Baltikum. I Norden har BMW Group ca 200 anställda och 160 auktoriserade återförsäljare och verkstäder. För mer information om BMW besök deras websida www.bmwgroup.com
Sökord: Customer Support Specialist, Customer Relation Specialist, Customer Service Specialist, Customer Specialist, Customer Care Specialist, Customer Care Professional, Customer Relationship Management Specialist, Kundtjänstspecialist, Kundrelationsspecialist, Kundrelationer
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52