Customer Relations Specialist till Tre

Customer Relations Specialist till Tre

Arbetsbeskrivning

Välkommen till Tre, telekomaktören som älskar att utmana och utforska. Vi tror på laget före jaget, vi vill ge dig ditt livs bästa ledare, vi älskar olikheter, hatar orättvisor och vi applåderar bra resultat framför långa arbetsveckor. Visst låter det Trevligt?

Large Account Service på Tre Företag är vi som har i uppdrag att supportera Tres största företagskunder. Nu söker vi en ny servicestjärna till vårt team.

Som vår Customer Relations Specialist...
...tillhör du ett team vars vision är att bibehålla och utveckla affären där kundens och Tres bästa står i fokus. I teamet får du flera kollegor och en dedikerad Team Manager. I din roll som Customer Relations Specialist har du det övergripande drift- och förvaltningsansvaret för ett flertal större företagskunder. Utöver att förvalta din egen kundportfölj så supporterar du och dina kollegor övriga storkunder i deras dagliga ärenden.

Vad innebär detta mer konkret då? Jo, du är den som säkerställer att vi levererar den servicenivå som överenskommits i avtal med kund. Du utvecklar och underhåller rutiner och tar initiativ i syfte att öka kundnöjdhet. Vidare arbetar du med att löpande besvara kundernas driftfrågor via mail och telefon samt att du koordinerar och rapporterar uppkomna eskaleringar. I din roll ingår även att genomföra fysiska kundmöten ute hos dina kunder.

Du kan se fram emot att

• Få introduktion, utveckling och ständigt lärande på Tre
• Få chansen att verkligen utmana dig själv i en roll med frihet under ansvar
• Ha en plats på en av Sveriges bästa arbetsplatser (jajamen, flera år i rad har vi blivit utnämnda till ett Great place to work)

Mer om dig
Vi vill komma i kontakt med dig som tidigare arbetat med service och administration i någon form. Du är duktig på att prioritera och är nördigt fokuserad på att saker ska bli genomförda i tid till deadline. Vi tror också att du är en skicklig relationsbyggare som har lätt att samarbeta samt skapa förtroende gentemot både kunder och kollegor. Vidare är du bra på att kommunicera i både tal och skrift på ett professionellt och informativt sätt. Slutligen är det här med att leverera service i världsklass något du bemästrar med trygghet.

Innan du klickar på ansök, några sista medskick: För att söka tjänsten behöver du kunna tala och skriva på både svenska och engelska samt ha grundläggande kunskaper i Excel.

Ansökan
Sugen, eller hur? Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse. Vi tar emot ansökningar via denna annons och flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet.

Välkommen till Tre!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tre
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 augusti 2023
  • Ansök senast: 2 september 2023

Besöksadress

Entretorget 5
None

Postadress

Entretorget 5
Johanneshov, 12118

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024