Customer Retention Specialist sökes.

Arbetsbeskrivning

Fibio är en av Sveriges snabbaste växande mobiloperatörer.

Vi är enormt stolta över vårt goda betyg på Trustpilot, som är ett av dem högsta i hela branschen!

Nu söker vi en customer retention specialist som skall hjälpa oss att ta hand om våra kunder. I ditt dagliga arbete kommer du att kontakta våra befintliga kunder, säkerställa att de är nöjda samt mersälja våra andra tjänster. Personen kommer att ingå i vårt kundservice team och vara specialist på att behålla och våra befintliga kunder.

Karriärmöjligheterna inom företaget är mycket goda, då vi hela tiden växer.

Det är ett krav att du behärskar svenska språket i både tal och skrift, men vi kräver ingen tidigare erfarenhet då vi kommer utbilda dig på plats.

Vi söker dig som:

- Som person är du lösningsorienterad och positiv.
- Du är förtroendeingivande och har en vilja att alltid nå de mål som sätts upp.
- Duktig på att bygga relationer över telefon.
- Du har en stark vilja och en förmåga att ta eget ansvar.


Om du är rätt person finns det goda möjligheter att utvecklas inom vår organisation.

Vi erbjuder dig:

- Månadslön + provision
- Kontinuerlig coaching.
- Utbildning och utveckling.


Typ av anställning: Tillsvidare (heltid)

Tillträde: Omgående enligt överenskommelse

Övrigt: För allas trivsel råder dresscode "propert och städat" på kontoret

Krav: Utdrag ur polisregister måste uppvisas innan man påbörjar uppdraget. Du tar med dig polisregister vid intervjutillfället.
För att

Arbetstider: 08:00 - 17:00 måndag-fredag.

Välkommen till Fibio.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fibio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2022
  • Ansök senast: 22 juli 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024