OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kunds kundtjänstavdelning avdelning söker vi dig som brinner för att jobba med merförsäljning och vara spindeln i nätet. Som anställd hos kunden kommer du gå ingå i ett energifyllt gäng där alla strävar efter service på högsta kvalité.
Din roll kommer att innebära att ta emot inkommande kundförfrågningar via telefon samt andra digitala kanaler.
I dina arbetsuppgifter ingår även att assistera kunderna samt jobba aktivt med merförsäljning. Det kan innebära att omförhandla kundernas avtal, erbjuda tilläggstjänster samt svara på frågor om flytt, faktura och avtalsfrågor. Det innebär också att du kommer ha ett arbete som är omväxlande och varierande.
Din profil
Vi letar efter dig som brinner för att alltid leverera god service och goda resultat i ditt arbete.
Som person är du ansvarstagande, serviceminded och du ser dig själv som en teamplayer.
Du trivs med att arbeta mot både individuella och gemensamma resultat.
Din inställning är positiv och du sprider energi till både kollegor och kunder.
Du är en lösningsorienterad och engagerad person som alltid ser möjligheter i ditt arbete.
Denna roll kräver att du har goda språkfärdigheter i både svenska och engelska.
Din bakgrund:
Minst 6-12 månader av kundtjänst eller 6-12 månader av telesales/B2B
God administrativ förmåga
Vi erbjuder
Tre veckors intern utbildning
Möjlighet att utvecklas inom miljöinriktad och snabbväxande organisation.
Möjlighet att utvecklas på bolaget
Urval och intervjuer sker löpande Tillträde är den 10 maj så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten.
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på amir@kraftsam.se
Varmt välkommen med din ansökan!