OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Natek är ett företag som har en stark tillväxt, med flera projekt som sträcker sig under flera år. Vi är aktiva i våra försäljningskanaler och våra kunder är högt prioriterad i vår verksamhet. Vårt mål är att göra de bästa laddarna i världen och göra våra kunder till de nöjdaste kunderna.
Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och vi värnar om en bra arbetsmiljö.
Vi söker nu en ny kollega om vill vara med och bygga upp vår supportfunktion.
Är du Serviceinriktad?
Har du även
· Intresse av teknik och försäljning
· Förståelse för kunden i centrum
· Känsla för tillväxt och tempo
Din uppgift blir
I denna roll blir du ansvarig för att ge våra kunder den bästa tänk bara servicen. Du har ansvar för att skapa rutiner och processer gällande våra och vår kunds kravställningar gentemot vår verksamhet. Du arbetar med orderhantering och har ett nära samarbete med vår inköpsavdelning.
Du är en stödfunktion till vår säljare, där din främsta uppgift är återkoppling till kunder, administrera kunddatabasen. Vara delaktig i kravprocessen som våra kunder ställer på oss.
Din profil
Som person är du
· Serviceminded, strukturerad och ansvarstagande
· Resultat – och målinriktad
· Lyhörd
Vi erbjuder dig
Att vara en nyckelspelare i vår fortsätta framgång, där du är med och påverkar rollen som Customer Sale Support. Du får vara med och förvalta det förtroende våra kunder har inför vår verksamhet
Vi arbetar som ett team och vi har en hög trivsel inom Natek där alla medarbetare är lika värda.
Vi ser att du har
· Ett par års erfarenhet ifrån kundservice
· Har arbetat med försäljning och support
· Meriterande är om du arbetat i Monitor
· ISO certifiering/krav är ett självklart arbetsområde
Finner du vårt företag intressant och känner att rollen kan passa in på dig?
Välkommen med din ansökan senast 2020-05-02, skicka till helen.hindreus@natek.se
I vår rekryteringsprocess arbetar vi löpande med urval och intervjuer.
www.natek.se