OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Att det är människorna som skapar Hertz Sveriges framgång är ingen hemlighet. Bilarna är grunden i vår verksamhet, men det är medarbetarnas engagemang, kunskap och omtanke som gör oss till det ledande hyrbilsföretaget vi är.
Till vår station i Mora söker vi efter två nya engagerade medarbetare.
För närvarande vill vi stärka upp vårt team med det vi kallar Customer sales representative/Bilvårdare (CSR/Hiker). Det är en varierande tjänst med stort fokus på den logistik som krävs för att vara ett biluthyrningsföretag i världsklass. Du kommer till störste del arbeta med uthyrning av våra bilar och diverse uppgifter kopplat till detta. Vidare ingår en del förflyttning av bilar samt att planera verksamheten tillsammans med kollegor och ledare. Som CSR/Hiker är du en del av ett team där våra kunder står i fokus. Du kommer att hjälpa våra kunder med sina hyror genom bland annat:
-Ta emot bokningar & förfrågningar från kunder via telefon, mejl eller över disk
-Uthyrning av bilar & upprättande av hyresavtal
-Skadehantering
-Bilvård
-Billeverans & daglig planering av stationens tillgängliga vagnpark
-Enklare ekonomisk redovisning
För att trivas hos oss tror vi att du är en person som gillar ett högt tempo och att ditt hjärta klappar för kundservice. Utmaningar inspirerar dig och du trivs i ett arbete där mycket kan hända på kort tid och där dagarna kan behöva planeras om utifrån våra kunders behov. Förmågan att tänka nytt och använda kreativa lösningar för att säkerställa nöjda kunder är viktigt hos oss. Vidare krävs goda kunskaper i Engelska samt Svenska i både tal och skrift. Klyschan ”laget före jaget” passar oförskämt bra in hos oss. Respekt för varandra, trygghet och glädje är grunden i allt vi gör. Arbetet på en station är ett "teamwork". Det är därför speciellt viktigt att alla medarbetare uppmuntrar till och bidrar till att främja samarbete, lyfta varandra och en trivsam arbetsmiljö. Avslutningsvis är B-körkort ett krav då denna tjänst innehåller en stor del bilkörning.
Vi arbetar självklart aktivt med att internt utbilda dig som ny och vi lägger också stor vikt vid att du ska kunna utvecklas, växa och på sikt bredda dig i bolaget. Som anställd hos oss har du en rad förmåner så som friskvårdsbidrag, personalrabatt på hyrbil samt att vi är kopplade till förmånsportal för att nämna några delar.
För oss är flexibilitet gentemot våra kunder mycket viktigt, på flera av våra stationer arbetar vi därför med skiftarbete. För närvarande varierar arbetstiderna mellan 06.00 – 16:00 och helgarbete kan förekomma.
Vi på Hertz är kopplade till Unionen samt Transports kollektivavtal.
Urval sker löpande, välkommen med din ansökan så snart som möjligt!
Hertz möter människors behov av rörelse med smarta mobilitetslösningar. Vi drivs av omtanke för våra kunder, människor och omvärlden.
Kontaktpersoner på detta företaget
David Bowern, City Manager
073-802 11 10
Alexander Babkin, Stationschef
0709-468897
Jesper Sundblad, Försäljningschef
08-657 30 44
Annika Larsson, Accounting Manager
08-657 30 09
Peter Svensson, Sales Director Sweden and Denmark
08-657 30 95
Camilla Rydelid, Station Manager
Patrik Idrén, Manager HR
08-657 30 21
Susanne Lindvall, HR Business Partner/Salary
08-657 30 17
David Bowern, Regional Manger
Malin Englund, Station Manager
0155-45 10 50