OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Customer sales support till Nespresso solutions
Nespresso är den ledande aktören på marknaden för premiumportionerat kaffe av högsta kvalitet. Nespresso erbjuder kaffe av finaste Grand Cru-kvalitet, att avnjuta såväl i hemmet som på stjärnrestauranger, högklassiga hotell samt i exklusiva butiker och på kontor. Tack vare den unika, så kallade Nespresso-trilogin, bestående av den oslagbara kombinationen av enastående kaffe, smarta och väldesignade kaffemaskiner samt förstklassig personlig kundservice, kan Nespresso bygga långvariga kundrelationer och därigenom skapa en långsiktig och framgångsrik verksamhet.
Premium Coffee är exklusiv distributör för Nespresso Business Solutions i Sverige, Danmark & Finland
Vi söker dig som älskar kundservice och som trivs med telefonen och datorn som arbetsverktyg. Som kaffespecialist är ditt mål att ge bästa möjliga kundupplevelse och ser gärna att du är positiv och entusiastisk med en stark service- och säljinriktad personlighet. Vi lägger stor vikt vid att du tycker det är roligt och drivs av mer- och uppförsäljning.
Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift - även på engelska.
Vi ser gärna att du har någon tidigare erfarenhet från servicebranschen samt att du besitter en administrativ förmåga då detta är en viktig del i tjänsten.
Vill du vara med och bygga upp varumärket Nespresso i Sverige och bli en del av ett ungt, dynamiskt och passionerat team är det här något för dig!
Hos Premium Coffee och Nespresso Business Solutions finns stora möjligheter till utveckling.
Stämmer du in på profilen?
Sök jobbet genom att klicka på länken nedan, ange refnamn nespresso13
http://www.academicresource.se/Customer-sales-support-till-Nespresso-solutions.htm
Kontaktpersoner på detta företaget
Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90