OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag. Vi arbetar som en komplett HR-partner till våra kunder inom områdena; Uthyrning, Rekrytering, Outsourcing och Career Services. Adecco har lång erfarenhet av att erbjuda våra globala och lokala kunder optimala bemanningslösningar inom Ekonomi och Finans. Detta innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag. Adecco söker en Erfaren administratör till Customer & Sales Support till vår kund inom medicintekniska branschen beläget i Gamla Stan. Du kommer att anställas av Adecco och bli uthyrd till kund. Tjänsten ska tillsättas snarast och uppdraget kan bli långt för rätt person. Arbetsuppgifter: . orderregistrering . fakturering . logistisk kring beställningar . arbete i process gällande byte av administrativt system . och diverse andra göromål kopplat ovanstående. Viss telefonkontakt med kunder förekommer, men mestadels sker kontakterna via mail. Miljön är internationell och engelska är koncernspråk. Vem söker vi? Du är en serviceinriktad person, som är mycket noggrann och van vid hög arbetsbelastning. Du fungerar bra i grupp och har förmågan att ta egna beslut. Vana från flera administrativa system är en fördel. Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens och kan uttrycka dig väl i tal och skrift såväl i svenska som engelska. Att du har erfarenhet från tidigare administrativt arbete är meriterande. Vi kommer löpande att träffa kandidater därför ber vi dig att snarast skicka in din ansökan.