Customer Satisfaction Administrator till multiinternationellt bolag!

Customer Satisfaction Administrator till multiinternationellt bolag!

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig med erfarenhet av service och administration som vill jobba på ett multiinternationellt företag inom hemelektronik och media!

I rollen som Customer Satisfaction Administrator (CSA) hanterar du operativa processer som täcker alla områden som garantier, reservdelar, returer och spårningar, samt support och eskalerade ärenden mellan återförsäljare/servicecenter. I rollen har du extern kontakt med distributörer, återförsäljare och servicecenter. Intern kontakt med orderavdelningar, ekonomi, försäljning och logistik.

Dina ansvarsområden

- Hantera komplexa garanti- och returärenden, samt eventuella utredningar mot servicecenter
- Supportera partners med logistisk gällande komponenter
- Modifiera masterdata i SAP som är relaterade till tjänstepartners
- Skapa och analysera data som är relaterade till garanti- och returprocesser
- Hantera försändelselager mot servicecenter och distributörer
- Stöd våra återförsäljare och servicecenter genom olika kanaler
- Processutveckling i tätt samarbete med alla kontaktytor för att minimera antalet fordringar, snabba på processer och sänka kostnader
- Övervaka det dagliga arbetet för garantiadministration hos outsourcade partner


Denna arbetsbeskrivning sammanfattar de viktigaste aspekterna av jobbet, men omfattar inte alla de arbetsuppgifter som kan uppstå.

Passande profil

- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är starkt meriterande. Annars tror vi att du jobbat med administration/service sedan innan, helst inom hemelektronik
- Avklarad gymnasial utbildning. Gärna inom teknik/elektronik/administration
- Avancerade färdigheter i Excel
- Erfarenhet av arbete i SAP
- Flytande i engelska och svenska


Som person tror vi att du är serviceminded och alltid ville erbjuda bra service mot slutkunden. Du är en lagspelare, problemlösare, analytisks och professionellt lagd, har god kommunikationsförmåga och kan även jobba självständigt. Till sist tror vi att det är viktigt att du är flexibel!

Praktiskt
Kontrakt: Konsultavtal via The Wofi, start ASAP - april 2023 (chans till förlängning)
Plats: Kista
Omfattning: Heltid
Lön: timbaserad månadslön

Som konsult hos The Wofi får du en anställning med avtalsenliga villkor med allt vad det innebär gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension osv. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agera bollplank och rådgivare vid behov.

Frågor är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på tom@thewofi.se. Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande så missa inte chansen att söka tjänsten redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 januari 2021
  • Ansök senast: 4 juli 2021

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024