OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det här gör man på Jula Kundservice
Julas Kundservice jobbar löpande med kundkontakt via flertalet kanaler så som telefon, mejl, chatt och sociala medier. Julas Kundservice jobbar även aktivt med åtgärder för att förbättra Julas Kundupplevelse.
Som Customer Service Administrator kommer du ha ett övergripande ansvar att sammanställa och rapportera statistik samt stötta ledningsgruppen på Kundservice i Sverige, Norge och Polen i administrativa frågor. Du kommer även ansvara för underhåll och eventuella justeringar av stödsystem tillsammans med leverantörer eller andra avdelningar på Jula. Du ansvarar också för sammanställande och uppdaterande av dokumentation och information kopplat till processer och rutiner.
Arbetet innebär även att du kommer vara en del av det operativa arbetet genom att möta kunder via olika kanaler.
Det här är du som person, din bakgrund och dina erfarenheter
Vi söker dig som har en relevant utbildning eller arbetslivserfarenhet som uppfattas som likvärdig. Du har ett stort intresse för kommunikation, tekniska hjälpmedel och uppföljning av siffror och resultat. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av systemadministration och arbete med sammanställningar, rapportuppföljning och dokumentation.
Du trivs med att ta eget ansvar, har god samarbets- och kommunikationsförmåga. Du är serviceinriktad, har en hjälpsam attityd mot kunder och kollegor. Du har en drivkraft att utföra dina arbetsuppgifter på ett strukturerat och effektivt sätt. Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper.
För oss är det meriterande om du har:
Goda kunskaper i skriftligt och muntlig kommunikation.
Goda kunskaper i Microsoft Office.
Erfarenhet av enklare konfigurering i system.
Goda kunskaper i engelska.
Vi söker dig som vill växa och utvecklas i företaget!
Det här är dina möjligheter
Som medarbetare på Jula har du möjligheter att påverka processerna inom bolaget. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med provanställning 6 månader, placeringsort Skara.
Så här söker du
Om du känner att du skulle passa i rollen som så tveka inte att söka direkt då rekryteringen sker löpande vilket kan innebära att tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdag för tjänsten är den22 februari.
Vid frågor om tjänsterna, vänligen kontakta Customer Service Manager Johan Björlin via epost: Johan.Bjorlin@jula.se.