Arbetsbeskrivning
North Trampoline söker en Customer Service Administrator för att förstärka vårt team under en teammedlems föräldraledighet. I denna tjänst kommer du att fungera som ett stöd till dina kollegor i Operations-organisationen. Teamet består av tre hjälpsamma och erfarna kollegor. Du kommer att arbeta nära vår Customer Service Leverantör för att säkerställa att vi levererar enastående upplevelser till våra kunder.
Vår verksamhet är mycket säsongsbetonad vilket ger unika utmaningar och en miljö med högt tempo. Du kommer att få chansen att vara en nyckelspelare och ha en stor påverkan på vår framgång och se ett tydligt resultat av ditt arbete.
Arbetsuppgifter
- Kundorder hantering
- Hantera kundreturer
- Hantera garantiärenden
- Daglig kontakt med Lager och transportörer för att säkerställa att order levereras i tid och på ett korrekt sätt
- Övervaka att systemintegrationer körs
- Support till vår kundtjänstleverantör
- Andra förekommande uppgifter inom avdelningen
Vi söker dig som:
- Gymnasieutbildning är ett krav
- Relevant arbetslivserfarenhet från liknande roller, t.ex. Customer Service/Supply Chain Coordinator är ett plus
- Relevant utbildning inom logistik/Supply Chain/företagsekonomi är ett plus
- Erfarenhet av att arbeta med ERP-system. Microsoft Business Central är ett plus.
- Förmåga att arbeta bra med andra i en teammiljö, såväl som självständigt.
- Skicklig användare av Microsoft Office, i synnerhet MS Excel
- Flytande kunskaper i engelska och svenska, både i tal och skrift (ytterligare språk är ett plus)
- En självgående person som kan slutföra arbetsuppgifter och ansvarsområden.
- Strukturerad och välorganiserad
- Stark känsla av ägande och proaktiv attityd
- Kundfokuserad
- Behandlar människor med respekt
Om North Trampoline
North Trampoline grundades 2004 i Göteborg, Sverige, ett värderingsdrivet företag med syfte att väcka aktivitet och lek i en värld som blir mer och mer inaktiv. Vi är fast beslutna att skapa de bästa produkterna som håller hela livet genom vårt interna produktdesign- och utvecklingsteam. The North Trampoline Group har kunder över hela världen och våra kunder hittar oss främst online via våra egna e-handelssajter eller genom utvalda detaljhandelspartners. Drivna av våra unika värderingar kärlek, kvalitet och pionjäranda strävar vi efter att skapa en arbetsplats som är lika fantastisk som våra produkter är för våra kunder och att stödja dem som är mindre lyckligt lottade via våra Do-Good-initiativ.
Ytterligare information:
Detta är en tidsbegränsad heltidsanställning med start 2025-02-01 till 2025-08-30. Normal arbetstid är från 08:00 till 16:30
Sista ansökningsdag: 2024-12-14
Tjänsten är placerad på vårt kontor i Göteborg och du rapporterar till Operations Manager. Vi kommer att gå igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt
Skicka ansökan via e-post till: work@northtrampoline.com
För ytterligare frågor angående tjänsten vänligen kontakta:
Erik Rodhe, Operations Manager
Telefon: +46 (0) 70-750 31 99
erik.rodhe@northtrampoline.com
Northtrampoline.com