Customer Service Administrator till KONE

Customer Service Administrator till KONE

Arbetsbeskrivning

KONEs uppdrag är att göra det enkelt att förflytta sig i en urban miljö. KONE är ett av världens ledande företag inom hiss- och rulltrappsbranschen. De levererar hissar, rulltrappor och automatiska dörrar, liksom moderniserings- och underhållslösningar som ger mervärde över byggnadens hela livscykel.

Arbetsbeskrivning
Som en del av Prebilling-teamet kommer dina arbetsuppgifter bestå av att kontrollera order i samband med fakturering och se till att dessa är korrekt redovisade enligt utfört arbete samt kundernas avtal. Du kommer även att svara på inkommande samtal via telefon och behandla fakturafrågor.

Vem är du?
Som person är du strukturerad, effektiv och har en lösningsorienterad inställning. Du trivs i en administrativ roll och har en god förmåga att snabbt lära dig flera system samt att systematiskt kunna navigera dig i dessa. För att vara framgångsrik i den här rollen ser vi att du har minst 1-3 års arbetslivserfarenhet från en liknande roll och du trivs med att vara en "go to person". Vidare är du bra på att kommunicera både skriftligt och muntligt på svenska och engelska. Erfarenhet av SAP är meriterande.

Du erbjuds
En tillsvidareanställning som konsult på Jurek Rekrytering & Bemanning. I detta konsultuppdrag kommer du att arbeta hos vår kund KONE som är ett roligt och föränderligt bolag beläget i Kista. Då urvalsprocessen sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Felicia Pettersson på felicia.pettersson@jurek.se.

Om KONE
Vi hjälper människor att förflytta sig tryggt och bekvämt i högre, smartare byggnader. Det vi kallar People Flow®. Tillsammans med våra partners och kunder över hela världen hjälper vi städer att bli bättre platser att leva i. 2021 hade KONE en omsättning på 10.5 miljarder euro och vid årets slut över 60 000 anställda. KONEs B-aktier är noterade på NASDAQ OMX Helsinki i Finland.

Sökord: Customer Service Administrator, Administratör, Office Coordinator, Office Administration

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 september 2022
  • Ansök senast: 8 oktober 2022

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024