OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu fler Customer Service Advisors till vår Kundservice på Göta Energi i Göteborg. Som Customer Service Advisor kommer du att ingå i ett engagerat team som alltid ser till att göra både varandra och Göta Energi ännu bättre.
Om rollen:
Vi söker dig med hög energi och som tar dig an alla våra kunder med engagemang och stor servicekänsla. Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av att hjälpa våra kunder, leverera service i världsklass samt mer försälja Göta Energis tilläggsprodukter. Detta sker både via telefon och digitala kanaler. Du har ett stort självledarskap att nå dina försäljningsmål per dag och per månad. Du tar stort ägandeskap i att kundärenden blir lösta på bästa sätt och att kunden är väl informerad av de produkter som tecknas.
Utöver att bemöta alla Göta Energis kunder med en bästa service behöver du även tycka om att arbeta mot uppsatt mål i en resultatinriktad organisation.
Lön:
Grundlön + provisionsbaserad modell utefter måluppfyllelse.
Kvalifikationer:
- Ha en hög servicenivå och se möjligheter i mötet med kunden.
- Stort intresse för försäljning
- God självledarskap, ett högt driv att lyckas, gärna tävlingsinriktad, nyfiken och social förmåga.
- Denna roll kräver att du har god kommunikation och språkfärdigheter i svenska och engelska.
- Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system.
- Avslutad gymnasial utbildning.
- Erfarenhet inom kundservice och behovsanpassad försäljning är en stor merit men inget krav.
Om oss:
- För oss är det viktigt att våra medarbetare får en bra start. Vi säkerställer att du blir tilldelad arbetsverktyg, onboarding och en internutbildning. Förutom det, erbjuder vi dig en möjlighet att utvecklas i en miljöinriktad och snabbväxande organisation tillsammans med medarbetare som förbereder oss för framtidens energiutmaningar.
- Denna roll innebär inte bara att arbeta med spännande arbetsuppgifter och bli utmanad. För oss är det även viktigt att ha roligt på jobbet och att få utvecklas. Hur och i vilken riktning? Det är upp till dig.
Ansökan:
Ansök senast 6 april 2023. Viktigt att du har möjlighet att starta den 27 april då vår utbildning börjar. I denna rekrytering har vi löpande urval vilket innebär att vi kallar till intervjuer löpande.
När du söker jobb hos Fortum Consumer Solutions behandlas du objektivt. Vi utvärderar inte kandidater baserat på ålder, kön, nationalitet och andra icke relevanta faktorer. Om du har några frågor tveka inte att kontakta Camilla Wellblad på: camilla.wellblad@gotaenergi.se eller via telefon: 0729-623621