OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Qliro has a track record of delivering new products and services at an unmatched speed. We are active in an exciting intersection of the e-commerce, payment, and financial services markets. We target both leading online merchants and millions of Nordic consumers seeking superior digital payments and consumer finance products.
Customer Operations är en av de största avdelningarna på Qliro. Vår kundservice hanterar idag förfrågningar från hela Norden och vi erbjuder vår service till över 2,5 miljoner konsumenter. Som Customer Service Advisor får du en bred roll där du hittar lösningar på problem och tillåts erbjuda våra kunder en WOW-upplevelse.
Din roll hos Qliro:
I din roll som Customer Service Advisor kommer du att arbeta med att svara på frågor från våra slutkunder och handlare. Vi hjälper våra kunder främst via e-post och telefon men även i sociala medier där vi får in en stor variation frågor och problem.
Arbetstiderna är i dagsläget schemalagda vardagar mellan 08:00-17:00. Anställningen inleds med en gedigen utbildning för att ge dig de bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll.
Vem är du?
Du talar finska och engelska obehindrat.
Är tålmodig, serviceinriktad, driven och noggrann.
Är en “self-starter” och känner dig bekväm att arbeta självständigt med både vardagliga arbetsuppgifter och olika initiativ.
Har erfarenhet av att arbeta inom serviceyrket.
Du sätter dig lätt in i nya system och är snabb på att ta till dig information.
Då Qliro befinner sig i en snabbväxande fas innebär det att du är en person som har lätt för att fatta egna beslut, tar ett stort ansvar och arbetar för att förbättra och förenkla rutiner med kunden i fokus. Det är meriterande om du talar andra nordiska språk.
Är Du den vi söker? Skicka in din ansökan direkt med CV och personligt brev så kommer vår rekryteringsspecialist att kontakta dig!
Har du några frågor får du gärna mejla till: josefin.drakopoulou@kraftsam.se