Customer Service Advisor/ Kundtjänstmedarbetare

Customer Service Advisor/ Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

På DHL arbetar vi med att få våra kunders vardag att fungera. Som ett av de ledande företagen i världen inom logistik, ser vi till att våra kunder får leverans av varor och material. Utan transporter stannar samhället, vi har ett viktigt uppdrag - Förena människor, förbättra liv.  Som medarbetare hos oss är du en viktig nyckelspelare.

Det som är unikt hos oss är våra medarbetare. Som medarbetare på DHL har du möjlighet att upptäcka och utveckla dina starka sidor.  Som en del av världens ledande logistikföretag har du möjlighet att vidga dina vyer och uppnå resultat tillsammans med de bästa i branschen. Allt vi kräver från dig är ditt engagemang, att du tror på dig själv och att du har vad som krävs för att utföra jobbet!

Arbetsuppgifter och ansvar
Du får en utvecklande och spännande roll där hanterar både telefon och mail.

Rollen innebär mycket kundkontakt men också att arbeta nära övriga funktioner inom Kundservice samt DHL Freight i stort. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar.

Profil & Bakgrund

Vi söker dig som har en gymnasieexamen. Erfarenheter av logistikbranschen är meriterande, men viktigast är att du är en person som:

* Trivs med att arbeta med telefon och dator som dina främsta verktyg
* Kommunicerar väl och är tydlig, både p...

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DHL Freight (Sweden) AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 maj 2022
  • Ansök senast: 31 maj 2022

Besöksadress

Terminalgatan 7
None

Postadress

Box 206
MALMÖ, 20122

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024