Customer service advisor till etablerat bolag

Customer service advisor till etablerat bolag

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu en medarbetare till deras Customer service advisor-avdelning. Du kommer att ha en viktig roll i frågor rörande avfallshantering, ordermottagning och miljöpåverkan. I nära kontakt med kunder och samarbetspartners får du möjlighet att verkligen göra skillnad. Vi tillämpar ett löpande urval, så sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Vi söker dig som vill pröva vingarna på ett konsultuppdrag hos vår kund som är ett etablerat bolag i återvinningsbranschen. I rollen som Customer service advisor tillhör du det första ledet som tar emot inkommande ärenden och arbetar med diverse administrativa arbetsuppgifter. Du sitter i Front Office, och är via telefon och mail den person som kunder möter allra först. Du bidrar till en positiv kundupplevelse med din glädje och engagemang, oavsett vilket typ av ärende du stöter på. De ärenden som du vanligtvis kommer hantera rör avfallshantering, ta emot diverse ordrar eller bokning av transporter.

Arbetsgruppen du ingår i består av totalt 15 personer, vilka är uppdelade på lite olika poster. Bland annat är några av dessa medarbetare en del av Back Office-acdelningen. Det är denna funktion du kan ta hjälp av i lite mer komplexa ärenden. Oavsett arbetar ni samtliga i teamet mot samma mål - att påverka utvecklingen i samhällets cirkulära ekonomi i en positiv riktning.

Tjänsten är ett vikariat som sträcker sig omgående fram till sista augusti 2023.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Som konsult får du en dedikerad konsultchef som stöttar och coachar dig under ditt uppdrag. Trivs vi bra i samarbetet ser vi gärna en framtid ihop med dig där vi tillsammans hittar nya uppdrag och spännande utmaningar. Läs mer omvårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I den här tjänsten kommer du märka att ärenden som du hanterar och att dina arbetsuppgifter varierar. Detta ställer krav på dig att vara flexibel avseende både arbetstempo och arbetsuppgifter. Bland annat går rollen ut på att:


* Sköta allmän administration kring de ärenden du hanterar
* Ge service till företagets kunder gällande avfallshantering
* Ta emot förfrågningar/order från kunder, via både mail och telefon
* Boka inleveranser och transporter


VI SÖKER DIG SOM
- Innehar en avklarad gymnasieutbildning
- Erfarenhet av att arbetat med administrativa arbetsuppgifter
- Har erfarenhet av att arbeta i affärssystem
- Innehar B-körkort

Vi ser det som positivt om du har utbildat dig inom naturvetenskapliga ämnen, på gymnasial eller eftergymnasial nivå, men det är inget krav. Det är också en fördel om du har erfarenhet av arbete inom industri, anläggning eller andra roller där du hanterat tekniska termer och information, men det är heller inget krav för tjänsten.

Vi söker dig som är...


* Duktig på att samarbeta
* Serviceinriktad
* Problemlösande


Övrig information


* Start: Omgående eller enligt överenskommelse
* Omfattning: Dagtid, heltid. Vikariat t o m sista augusti 2023
* Placering: Kumla


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras avAcademic Work.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 oktober 2022
  • Ansök senast: 27 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


1 oktober 2024

30 september 2024