Customer service advisor till Fortum

Customer service advisor till Fortum

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu en medarbetare till deras Customer service advisor-avdelning. Du kommer att ha en viktig roll i frågor rörande avfallshantering, ordermottagning och miljöpåverkan. I nära kontakt med kunder och samarbetspartners får du möjlighet att verkligen göra skillnad. Vi tillämpar ett löpande urval, så sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
I rollen som Customer service advisor tillhör du det första ledet som tar emot inkommande ärenden och arbetar med diverse administrativa arbetsuppgifter. Du sitter i Front Office, och är via telefon och mail den person som kunder möter allra först. Du bidrar till en positiv kundupplevelse med din glädje och engagemang, oavsett vilket typ av ärende du stöter på. De ärenden som du vanligtvis kommer hantera rör avfallshantering, ta emot diverse ordrar eller bokning av transporter.

Arbetsgruppen du ingår i består av totalt 15 personer, vilka är uppdelade på lite olika poster. Bland annat är några av dessa medarbetare en del av Back Office-acdelningen. Det är denna funktion du kan ta hjälp av i lite mer komplexa ärenden. Oavsett arbetar ni samtliga i teamet mot samma mål - att påverka utvecklingen i samhällets cirkulära ekonomi i en positiv riktning.

Tjänsten är ett vikariat som sträcker sig omgående fram till senvåren 2023.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer omvårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I den här tjänsten kommer du märka att ärenden som du hanterar och att dina arbetsuppgifter varierar. Detta ställer krav på dig att vara flexibel avseende både arbetstempo och arbetsuppgifter. Bland annat går rollen ut på att:


* Sköta allmän administration kring de ärenden du hanterar
* Ge service till företagets kunder gällande avfallshantering
* Ta emot förfrågningar/order från kunder, via både mail och telefon
* Boka inleveranser och transporter


VI SÖKER DIG SOM
- Innehar en avklarad gymnasieutbildning
- Erfarenhet av att arbetat med administrativa arbetsuppgifter
- Ha en god systemvana och erfarenhet av att arbeta i Microsoft Navision Dynamics
- Har erfarenhet av att arbeta i affärssystem

Det är meriterande om du


* Har utbildat dig inom naturvetenskapliga ämnen, på gymnasial eller eftergymnasial nivå
* Har erfarenhet av arbete inom industri, anläggning eller andra roller där du hanterat tekniska termer och information


Vi söker dig som är...


* Duktig på att samarbeta
* Serviceinriktad
* Problemlösande


Övrig information


* Start: Omgående eller enligt överenskommelse
* Omfattning: Vikariat t o m våren 2023
* Placering: Kumla


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras avAcademic Work.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 augusti 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024