OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår samarbetspartner Fortum Waste Solutions räkning söker vi nu efter ytterligare en stjärna inom kundservice. Trivs du i en roll med mycket kundkontakt och vill jobba där dina arbetsuppgifter bidrar till en grönare värld? Då är detta tjänsten för dig!
Vad erbjuder tjänsten?
I din roll som Customer Service Advisor kommer du tillhöra företagets kundserviceteam. Där du har ett tydligt mål att ge förstklassig service till företagets kunder kring avfallshantering. Kundserviceteamet består idag av ca 15 personer . Du kommer att arbeta med olika förfrågningar och orderläggning som inkommer via telefon eller mail från företagets kunder. Det kan exempelvis innefatta bokningar av inleveranser in till anläggningen, bokningar av transporter och upprätta transportdokument samt övriga administrativa uppgifter. Du kommer samarbeta med andra funktioner inom företaget och erbjudas en spännande vardag där arbetet gör skillnad för en renare planet.
Vem passar i rollen?
Vi söker dig med god administrativ förmåga och som har erfarenhet av att arbeta i en affärsdriven verksamhet med kunden i fokus. Som person är du lösningsorienterad och företagsam, du tar dig an problem och försöker hitta lösningar. Du är serviceinriktad och professionell i alla kundkontakter och trivs i mötet med nya människor där du får chans att bygga relationer. Det är viktigt att du är en lagspelare med god samarbetsförmåga, samtidigt som du trivs med att arbeta självständigt och ta stort eget ansvar.
Hela avdelningen mål är att tillsammans ge förstaklassig service till företagets kunder inom avfall och återvinning.
Besitter du något av följande: Din utbildningsbakgrund består som minst av gymnasieutbildning (gärna med naturvetenskaplig inriktning)
Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter till exempel inom avfall och återvinningsbranschen och/eller logistik med bakgrund i farligt avfall transporter (ADR).
Du har b-körkort och tillgång till bil för att kunna ta dig till arbetet.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Du har goda kunskaper i Excel och lätt för att sätta dig in i affärssystem
Anställningsform:
Vikariat på 12 månader där möjligheten till förlängning kan bli aktuellt.
Arbetstid
Dagtid: mån-fre, 100%
Övrig information:
Tjänsten skall tillsättas senast i augusti men urval och intervjuer sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag!
Om oss
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.
www.onepartnergroup.se