OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu fler Customer Service Advisors till vår Kundservice på Göta Energi i Göteborg. Som Customer Service Advisor kommer du att ingå i ett engagerat team som alltid ser till att göra både varandra och Göta Energi ännu bättre.
Om rollen:
Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av att leverera kundupplevelse i världsklass, ärendehantering och försäljning till Göta Energis kunder. Både via telefon och digitala kanaler. Du ansvarar för att dina ärenden blir lösta, att en behovsanalys blir gjord på bästa sätt, försäljning av fördelsprodukter samt att kunden är informerad under hela processen. Det kan handla om att omförhandla kunders elavtal, erbjuda fördelsprodukter samt svara på pris-, flytt-, faktura- och avtalsfrågor. Utöver att bemöta alla Göta Energis kunder med en fantastisk service behöver du även tycka om att arbeta mot uppsatt mål.
Lön:
Grundlön + provisionsbaserad modell utefter måluppfyllelse.
Kvalifikationer:
- Hög servicenivå och ser möjligheter i mötet med kunden.
- Stort intresse för försäljning
- God självledarskap, högt driv, gärna tävlingsinriktad, nyfiken och social förmåga.
- Denna roll kräver att du har goda språkfärdigheter i både svenska och engelska.
- God datorvana och lätt för att ta dig an nya system.
- Avslutad gymnasial utbildning.
- Erfarenhet inom kundservice och behovsanpassad försäljning är en merit men inget krav.
Om oss:
- För oss är det viktigt att våra medarbetare får en bra start. Vi säkerställer att du blir tilldelad arbetsverktyg, onboarding och en internutbildning. Utöver det, erbjuder vi dig en möjlighet att utvecklas i en miljöinriktad och snabbväxande organisation tillsammans med medarbetare som förbereder oss för framtidens energiutmaningar.
- Denna roll innebär inte bara att arbeta med spännande arbetsuppgifter och bli utmanad. För oss är det även viktigt att ha roligt på jobbet och att få utvecklas. Hur och i vilken riktning? Det är upp till dig.
Ansökan:
Ansök senast 31 augusti 2022. När du söker jobb hos Fortum Consumer Solutions behandlas du objektivt. Vi utvärderar inte kandidater baserat på ålder, kön, nationalitet och andra icke relevanta faktorer. I denna rekrytering har vi löpande urval vilket innebär att vi kallar till intervjuer löpande. Om du har några frågor tveka inte att kontakta Camilla Wellblad på: camilla.wellblad@gotaenergi.se eller via telefon: 0729-623621