Customer Service Agent

Customer Service Agent

Arbetsbeskrivning

Är du serviceminded, har ett intresse för IT och tycker om att ha daglig kontakt med kunder med fokus på problemlösning? Mercell Commerce växer och vi behöver förstärka vårt supportteam med två stjärnor! Placeringsort är antingen Linköping eller Stockholm.

Vem är du?
Som Customer Service Agent är du en viktig del i vår fortsatta resa! Med mycket kontakt med både kunder och dina kollegor ser vi att du bidrar till ett gott samarbete och härlig stämning i teamet. Nedan kvalitéer är viktiga för att du som Customer Service Agent hos oss:

- Teamorienterad
- Positiv
- En passion för service
- Prestigelös
- Engagerad
- Ansvarstagande
- Trivs i en varierad och händelserik arbetsdag


Om tjänsten
Team Customer Service består av ca 12 medarbetare och är den verksamhet inom Mercell Commerce som hanterar ärenden som är kopplade till våra system inom upphandlings- och anbudsprocessen samt vår informationstjänst. De flesta i teamet sitter i Linköping, men vi har även medarbetare på andra orter, vilket gör att vi skapar en stark teamkänsla oavsett din placering. Som Customer Service Agent har du fullt fokus på professionell service genom att ge användarstöd för våra webbaserade tjänster över telefon, mail och chatt.

Vidare kommer du att:

- Vara behjälplig vid kravställande av utveckling för de produkter vi supporterar.
- Delaktig i teamets verksamhetsplanering.
- Utbilda kollegor i produkterna.


Din bakgrund
Vi ser gärna att du har några års erfarenhet från support och har avslutad gymnasieexamen. Du trivs med att lösa problem och har en god förmåga att prioritera. Rollen ställer höga krav på en god kommunikativ förmåga då du förmedlar hjälp till kund på svenska och engelska i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du har kunskaper i norska.

Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 08:00 - 17:00 (flextid finns)
Placering: Linköping/Stockholm

Sista ansökningsdag är 13 september 2021. Urvalet sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag!

Varför Mercell?
Mercell erbjuder stora möjligheter för utveckling inom organisationen! Vi tittar på vad du levererar, inte hur du arbetar eller hur många timmar du spenderar på varje uppgift.

Mercells värdeord - tillväxt, nyfikenhet, mod och förtroende - fungerar som en grund för de beslut vi fattar, hur vi driver vår verksamhet och hur vi interagerar med våra kollegor, kunder och andra. Men de fungerar också som grund för de möjligheter som Mercell ger sina anställda att utvecklas och trivas inom sitt arbetsområde.

Mercell befinner sig i en mycket spännande period och du kommer att spela en viktig roll för att möjliggöra vår framtida utveckling. Om du är intresserad av att bygga en karriär hos ett snabbt växande och välfinansierat mjukvaruföretag med ambitiösa planer, kan du vara den person vi letar efter!



Growth | Curiosity | Courage | Trust



Vi hoppas kunna lära känna dig och ser fram emot att få din ansökan!

Har du frågor om tjänsten? Vänligen kontakta rekryterande chef Åsa Larsson, 0702-832656.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Mercell
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 augusti 2021
  • Ansök senast: 13 september 2021

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024