OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MiniFinder är ett av Sveriges snabbast växande företag som bygger framtida IoT lösningar på morgondagens teknik.
Med en vision av att koppla upp samhället till IoT molnet genom smarta tekniska lösningar, genomsyras bolaget av driv, passion, innovation och framåtanda.
Tycker du det låter spännande? Fortsätt då att läsa!
Om jobbet
Vi söker en Customer Service Agent som är nyfiken på att vidga sina vyer och lära sig mer om den spännande Internet of Things-världen.
Är du sugen på varierande arbetsuppgifter, problemlösning och att på ett kreativt sätt hjälpa oss att växa som företag? Då är MiniFinder helt rätt för dig!
Som anställd på MiniFinder blir du en del av ett team som tillsammans brinner för att leverera bästa möjliga lösningar inom vår bransch.
Arbetsuppgifter:
Kundkonsultation
Administration
Dokumentation
Hård- och mjukvarutestning
Vem är du?
Du är initiativrik och har en förmåga att tänka nytt.
Du är en problemlösare.
Du har lätt för att lära.
Du är bra på att prioritera och trivs med att arbeta i högt tempo.
Du har god samarbetsförmåga.
Du har ett strukturerat och analytiskt arbetssätt.
Du är utåtriktad och social.
Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska.
Vad erbjuder vi dig?
Möjligheten att representera ett företag i stark tillväxt och med höga ambitioner.
En utvecklande och spännande arbetsplats med högt tempo där vi alla arbetar mot gemensamma mål.
En betydande roll som administratör i företagets satsning i världen.
Engagerade och kompetenta kollegor i en dynamisk arbetsmiljö.
Stora utvecklingsmöjligheter i din roll som Customer Service Agent.
Årlig kick-off utomlands tillsammans med härliga kollegor.
Om anställningen
Omfattning: Heltid
Varaktighet: 6 månader eller längre
Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning
Lön: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansökan
Välkommen med ditt CV och personliga brev till job@minifinder.com.
Vi går igenom urvalet löpande så skicka in din ansökan redan idag!