OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att ge kunden bästa tänkbara service? Då är detta arbetsplatsen för dig. Detta är ett konsultuppdrag på Poolia med möjlighet till överrekrytering. Ansök redan idag för störst chans att få komma på intervju!
Om tjänsten
Som medarbetare inom Customer Service hanterar du supportärenden inom ditt teams ansvarsområde. Du kommer att supportera kunder i diverse system, hantera fakturafrågor, avtalsfrågor och användarfrågor. I denna roll blir du introducerad till företagets produktutbud och här får du alltid möjlighet till att bredda dina kunskaper och på sikt utvidga dina ansvarområden. För den som vill lite extra än det som ryms inom den ordinarie tjänstebeskrivningen finns det all möjlighet till att få medverka i olika projekt och även produktutveckling med kunden ständigt i fokus.
Vi söker dig som har erfarenhet inom kundserviceyrket och har telefonvana då detta är ditt primära arbetsverktyg. Du drivs av utmaningar och tar eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. Vi tror att du har hög integritet, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i vårt team är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och vår arbetsmiljö.
Som Customer Service Agent har du ett brinnande intresse för kundservice. Det är en självklarhet att ge kunden bästa möjliga service och vägledning. Du tycker att det är extra roligt att vara på en arbetsplats där det händer många saker och inte rädd för förändring. Utmaningar och förbättringar, det är något som driver dig. Att ta eget ansvar är något som motiverar dig och du tycker om frågor som är komplexa och kräver extra fokus för att lösa.
Vem är du?
• Arbetat med telefonen som verktyg
• Tekniskt intresse
• God datorvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Arbetat i ett eller flera CRM-system, ärendehanteringssystem och backoffice-system.
• Arbetat med kundservice på ett medelstort – stort bolag.
Meriterande:
• Arbetat med support inom någon av dessa branscher; bank, finans, försäkring, telecom, tech, fastighet eller juridik
• Kan läsa kreditfakta och förstå bokslut
• Arbetat med incidenthantering baserat på ITIL
• Arbetat med LEAN eller CI
• Kunskaper i norska, danska, finska eller tyska
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Övrig information: Heltid med start slutet av januari till december 2022. Du kommer tillhöra kontoret i Solna.
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Arkestål
Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist
Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson
Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson