OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ATG växer, och vi behöver bli fler!
I en bransch där det händer väldigt mycket väldigt fort behöver vi alltid ambitiösa, drivna och engagerade medarbetare som vill hänga med på resan mot att leverera världens bästa spelupplevelse.
På ATG är våra medarbetare otroligt viktiga – de är till och med vår allra viktigaste tillgång. Vår ambition är att vara en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare och vi arbetar aktivt med mångfald, jämställdhet och lika möjligheter. Här satsar vi på friska och nöjda medarbetare genom att bland annat erbjuda en företagstränare som arbetar heltid med vår hälsa och vårt välmående. Vi har dessutom flexibel arbetsplats och molnbaserade arbetsverktyg som möjliggör för bättre samarbeten mellan avdelningar.
Nu rekryterar vi Responsible Gambling- & AML- Agent till ATG
Om rollen
Som Responsible Gambling- & KYC Agent på ATG har du i uppgift att lära känna våra kunder. Inom området Responsible Gambling kontaktar du våra kunder via telefon och tar emot samtal. Inom KYC inhämtar du utökad kundkännedom på våra kunder genom brevutskick. Den fortsatta kontakten med kunden är via mail och telefon för att samla in den information som behövs. Vi vill att våra kunder ska ha ett sunt spelande och må bra. Du kommer även i rollen att analysera spelbeteende, dokumentera och bedöma underlag som inhämtats.
Du rapporterar till Manager customer service RG & KYC operation. Du har inget personalansvar i din roll.
Dina arbetsuppgifter består vidare i att:
- Analys och handläggning
- Hantera och besvara kundkännedomsbrev
- Kontaktagande till kunder via mail och telefon
- Bedömning av transaktionsunderlag
- Löpande dokumentation i ärendehanteringssystemet
Vem är du?
Vi tror du är ansvarsfull, stresstålig och har goda kunskaper i kommunikation. Du är ödmjuk, lojal och är duktig på att läsa av situationer. Vi ser att du är en lagspelare som trivs med att arbeta i grupp. Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift.
Vi erbjuder en spännande arbetsplats med positiv energi och engagerade medarbetare. Respektfull och ägarskap är något vi värderar högt.
Meriterande för tjänsten:
- Intresse/förståelse för sport och spel
- Erfarenhet inom analys
- Erfarenhet inom spelansvar och/eller kundkännedom
- Ekonomiutbildning
- Utbildning inom spelansvar
Om mig – rekryterande chef Mattias Petersson, Manager customer service operations RG & KYC
Att få möjligheten till att hjälpa kunder för deras bästa är något jag värdesätter stort. I mitt team handlar det verkligen om detta, att bidra till kunders välmående när det kommer till spel. Att vi har våra verktyg för att göra skillnad för kunden som ska kunna känna sig trygga när de spelar hos oss. För mig är det också viktigt att kollegor månar om varandra och kan ha kul ihop och samtidigt lära oss av varandra för att nå våra mål tillsammans.
Övrigt
Tjänsten är en heltidstjänst och utgår från Hästsportens hus, Travbaneplan 10 Bromma. Vi kommer att ta emot ansökningar löpande så vänta inte med din ansökan då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via e-mail, utan alla ansökningar ska gå via vår rekryteringsportal. I slutet av processen ingår en bakgrundskontroll.
Så här har vi det
Hos oss är du del av en innovativ miljö och med hjälp av den senaste tekniken utvecklar du den bästa spelupplevelsen. Vi gillar att samarbeta och hos oss får du stort utrymme att påverka ditt arbetssätt. Här hittar du nyfikna, nytänkande medarbetare och ledare – viktiga egenskaper för att kunna utveckla och utvecklas. Liksom energi , mod och motivation.
För att må bra är skrattmuskeln lika viktig att träna som alla andra muskler. Både den fysiska och den mentala hälsan skapar balans i livet. Hur vi har det på jobbet påverkar privatlivet- och vice versa. Vi ser det som en självklarhet att ge det stöd och de verktyg som behövs. Ditt val av arbetsplats och arbetssätt är flexibelt och vi lägger stor vikt på självledarskap.
Vi bryr oss om varandra och respekterar varandras olikheter på ATG. Och vi vill att våra kunder ska må bra och ha roligt när de spelar. Vi bryr oss också om sportens välmående, dvs. idrottarna och hästarna - och samhället runt omkring oss. Vi drivs inte av privata vinstintressen utan allt överskott går tillbaka till våra ägare, svensk trav- och galoppsport, något som både känns och gör gott.