OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
KONE är världsledande inom hiss- och rulltrappsbranschen och sitter i ljusa och fräscha lokaler intill Kista Galleria. Tillsammans med kunder och partners hjälper KONE till att göra Sverige mer tillgängligt! KONE är stolt partner till projekt såsom Mall of Scandinavia, Gothia Tower och Turning Torso. De vill alltid att alla som använder deras produkter är trygga och uppfattar dem som kundvänliga.
Din roll
I rollen som Customer Serice Agent kommer du att hantera inkommande ärenden från KONES kunder, främst från deras företagskunder och bostadsrättsföreningar. Telefon och mejl kommer vara dina huvudsakliga arbetsverktyg där du hanterar diverse kundärenden och ansvarar för beslut och utredning. Du kommer utöver detta hantera utredning av bland annat faktura- och avtalsfrågor samt rapporter. Du kommer att sitta i ett öppet kontorslandskap tillsammans med resten av dina kollegor.
Plats: Kronborgsgränd 13, Kista
Anställningsform: Konsultuppdrag via Clevry där du blir anställd av Clevry men arbetar ute hos KONE.
Omfattning: Vi söker en person på 100%
Start: Så snart som möjligt
Du erbjuds:
- En social arbetsroll med varierade arbetsuppgifter
- En arbetsplats med högt i tak och ett glatt gäng
- En miljö där kunden är i fokus och varje dag är en möjlighet att förbättra kundens upplevelse av Kone
Din profil
Vi söker dig som har ca 1-3 års erfarenhet ifrån en likande arbetsroll sedan tidigare. Du har mycket god telefon- och datorvana tillsammans med goda kunskaper inom Office paket. Du kommunicerar obehindrat på såväl svenska som engelska i tal och skrift. Har du erfarenhet i SAP- affärssystem och CRM Microsoft så är detta meriterande.
Som person hoppas vi att du som söker är genuint intresse av kundservice. Du är en problemlösare och noggrann i dittarbete. Förutom detta är du en lagspelare men som vid behov kan prestera individuellt och ta egna initiativ.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta anna.almen@clevry.com Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)