Customer Service Agent

Customer Service Agent

Arbetsbeskrivning

I vår ständiga strävan att ge kundservice i världsklass behöver vi nu förstärkning till vårt huvudkontor i Helsingborg.

En vanlig arbetsdag hos oss innehåller i huvudsak telefonkontakt med våra svenska och norska bankkunder, som ringer in till oss med frågor kring fakturor, avbetalningsplaner, krediter eller returer. Ditt uppdrag är att få kunden att känna sig trygg och hörd, oavsett ärende.

Det här jobbet passar dig som :

- Vill arbeta med att ge service till kunder genom rådgivning och försäljning

- Jobba på ett kontor med fräscha lokaler och härliga kollegor. Vi firar framgångar och stöttar i motgångar

- Använda telefonen som ditt främsta arbetsverktyg

- Arbeta fokuserat med resultat-och måluppföljning tillsammans med andra i ditt team för att besvara våra kunders frågor med kvalité och effektivitet

Vi erbjuder dig
Din anställning hos oss på Frontline inleds med en intensiv grundutbildning, där du får lära dig allt om våra system och produkter. Du får lära dig hur du hjälper våra svenska och norska kunder på bästa möjliga sätt genom effektiv dialog och ett tillmötesgående förhållningssätt. På kundservice arbetar vi ständigt för att möta och överträffa våra kunders förväntningar, och därför är det viktigt att du triggas av tät uppföljning av dina egna mål - bl.a. när det gäller försäljning - och att du hela tiden vill utvecklas för att bli ännu bättre! Vi arbetar enligt ett rullande schema för att kunna planera vår bemmaning. Våra öppettider är 7:15-20:00 mån- fre samt 9-18 lör och sön, helgarbete kan därmed förekomma. Tjänsten är på heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning.

På ett personligt plan

Oavsett vad din tidigare erfarenhet är och du tror att detta är jobbet för dig, tveka inte att söka. För oss är inställning, attityd och motivation det absolut viktigaste.

Har du erfarenhet från servicebranschen eller jobb med kundkontakt ser vi det som ett plus. Formellt ställer vi krav på avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg.

Mer än bara ett jobb

Resurs anda handlar om transformation, vår kultur och människorna i vårt samhälle. Det handlar om hur vi definierar oss själva, hur vi möter världen och hanterar vår verksamhet. Vi är här för att göra skillnad i människors liv och för att hjälpa dem att få saker att hända. Vi vill ge känslan av frihet och möjligheter - vi vill vara banken som vet hur det känns.

Ansök idag!

Vi hanterar ansökningar löpande så skicka in din redan idag!

Viktigt att känna till

Vi gör anmärkningskontroll på samtliga kandidater som går vidare i rekryteringsprocessen. Vid erbjudande om anställning begär vi även ett utdrag ur belastningsregistret, vilket görs via polisens hemsida.

LI-LN1

Kontaktpersoner på detta företaget

PernillaKlein, Marknadsutvecklare

PetraBergqvist, HR Business Partner
042-38 20 05
RickardBöös,
042-450 33 66
EvaEngström, Gruppchef
042-38 32 56
JanNågård, Ansvarig Green Business
0728-533262
MattiasCallisen,
042-382031
MirkoPaspalj,
0736-44 32 47
IldiTuranji,
042-4504079
SandraBryngson,
042-450 32 87
SusanneAxelsson,
042-382044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Resurs Bank
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 mars 2023
  • Ansök senast: 17 september 2023

Besöksadress

Backaplan Deltavägen 6
None

Postadress

Ekslingan 9
Helsingborg, 25024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024