Customer Service Agent

Customer Service Agent

Arbetsbeskrivning

Din nya utmaning

Drivs du av att leverera service och har du ett tekniskt intresse? Kan du hålla samma höga servicenivå under årets alla dagar? Toppen, då kan det vara dig vi söker!

Som Customer Service Agent hos oss kommer du ingå i ett team på en avdelning där vi alla har samma fokus; att ge våra kunder den bästa servicen! Vi är ett företag som är marknadsledande och vi erbjuder ständigt våra kunder nya tjänster och innovationer, och det är viktigt att du kan hantera ett högt tempo och samtidigt kan behålla fokus. Din uppgift blir att hantera inkommande kundsamtal för att besvara frågor som rör bland annat larmprodukter, tjänster, avtal och fakturor. I den dagliga kontakten med våra kunder ingår också försäljning. Då vi erbjuder tekniska lösningar är det viktigt att du har en teknisk förståelse och god datorvana. Vi tar alla ett stort individuellt ansvar i det dagliga arbetet men även genom att tillsammans skapa en god arbetsmiljö där alla bidrar, stöttar varandra och tar egna initiativ.

Vad erbjuder vi?

Arbetstiderna varierar under öppettiderna för vår kundservice som är vardagar mellan kl 08.00 - 19.00. 

Du blir en del av ett team i en stimulerande miljö, med härliga kollegor som brinner för sin uppgift och har kul på jobbet! Vi erbjuder kollektivavtal, friskvårdsförmåner och en grundlönestege som innebär att när du varit anställd i ett år har du den högsta grundlönenivån, som idag är 29 400:- Utöver grundlön ges möjlighet till generös provision och bonus.

Vi är ett internationellt företag i behov av duktiga medarbetare och därför uppmuntrar vi medarbetare som vill utvecklas internt!

Tjänsten är en tillsvidareanställning och du kommer vara placerad i trevliga lokaler på Verisure Säkerhetscenter i Linköping. För att du ska få rätt förutsättningar för rollen inleds anställningen med en obligatorisk kundtjänstutbildning som är planerad att starta 16 oktober.

Din profil

För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet inom serviceyrken, gärna med någon form av säljbakgrund. Att du håller en hög servicenivå och i alla lägen sätter kunden i fokus ser vi som en självklarhet. Har du dessutom någon form av teknisk bakgrund eller tekniskt intresse är det meriterande. Vidare ser vi gärna att du har god datorvana och simultanförmåga, samt kan hålla ett högt arbetstempo. Eftersom vi jobbar i team, behövs ditt engagemang för att vi tillsammans ska kunna skapa en bra arbetsplats. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Grundkrav för anställning är att du fyllt 18 år, har fullt färgseende och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Innan eventuell anställning genomförs en bakgrundskontroll via Länsstyrelsen, som innebär b la kontroll i belastningsregistret.

Skicka din ansökan med personligt brev och CV där du berättar varför du söker till oss och vad du tror du kan bidra med. Ansök via länken. I Augusti kommer vi börja kalla till intervjuer och tillsätter tjänsterna löpande, så vänta inte med din ansökan!

För ytterligare information eller frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Christoffer Nilsson christoffer.nilsson@verisure.se

Om oss

Verisure är Europas ledande leverantör av professionellt uppkopplade larmsystem för hemmet med dygnet runt-respons. Företaget växer snabbt och har idag 4.5 miljoner kunder fördelade över 17 länder i Europa och Sydamerika. Vår vision är att skapa trygghet för familjer och företag genom att tillhandahålla marknadens bästa tjänster och produkter. Tack vare starkt fokus på kvalité och service är våra 500 000 svenska kunder bland de mest nöjda i branschen. Med vår framtidssäkra och spännande plattform kan vi erbjuda våra kunder ett unikt sortiment av produkter och tjänster inom hemlarm och det uppkopplade smarta hemmet.

Kontaktpersoner på detta företaget

Isabella Geijer
+46708-541805
Cüneyt Acar
+46708542297
Lotta Hoff
0768-924613
Ylva Larensson

Emir Acar "Junne"
+46708542297

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Verisure
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juli 2023
  • Ansök senast: 10 september 2023

Besöksadress

Centrumgatan 1B, Vårgårda
None

Postadress

Centrumgatan 1B
Vårgårda, 44730

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024