OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är professionell service och teknisk kompetens din passion? Välkommen till Entergate AB!
Entergate grundades 1998, med målet att leverera innovativa verktyg med fokus på användarvänlighet och säkerhet. De senaste 22 åren har tekniken utvecklats, engagerat och förändrat världen omkring oss, men vår målsättning är fortfarande lika relevant som någonsin tidigare, att göra verktyg så enkla, säkra och framförallt så smidiga som möjligt.
Vår filosofi bygger på starka och långsiktiga relationer med våra kunder. Våra kundrelationer bygger på att vi är lyhörda, delaktiga och lättillgängliga. I Sverige är vi marknadsledande i offentlig sektor, med globala storkunder som Volvo Cars och Atlas Copco.
Vår mission är att ta våra kunder till en annan nivå med våra enkla, innovativa verktyg.
Arbetsbeskrivning
På Entergate AB:s kundserviceteam spelar du en avgörande roll i att förenkla, förbättra och förändra våra kunders vardag. Vi satsar på ständig utveckling för dig som medarbetare och strävar efter att leverera exceptionell service varje dag.
Som Customer Service Agent hos Entergate blir du en viktig länk mellan oss och våra kunder. Din uppgift är att tillsammans med ditt team säkerställa att varje kund får ett professionellt och vänligt bemötande via telefon, e-post och framför allt chatt. Du hjälper till att guida kunderna genom våra system, löser problem relaterade till våra tjänster, och är även involverad i testning av nya funktioner inför lanseringar. Dessutom kommer du att spela en viktig roll i att skapa instruktionsvideor och uppdatera manualavsnitt, samt hålla korta webbinarier för att informera våra kunder om nya funktioner.
Som Customer Service Agent fungerar du både som kundens röst inom företaget och som Entergates ansikte utåt. Vi söker dig som betraktar utmärkt service som en självklarhet. Du har en stark arbetsmoral, är drivande och söker kontinuerligt nya utmaningar. Du är lösningsorienterad, kreativ, och trivs i en dynamisk miljö med högt tempo. Kvalitetsfokus och flexibilitet är nyckelord för dig. Du bör trivas i ett team där alla tar ansvar för sina uppgifter och stöttar varandra. Att arbeta med chatt och telefon som dina främsta verktyg ska kännas naturligt, och du bör även vara bekväm med engelska.
Krav för tjänsten:
Vi söker dig som har god förmåga i svenska och engelska både i tal och skrift, samt är ansvarsfull och har en hög servicenivå. Som person är du noggrann och stresstålig. Vi ser även att du har ett driv att utvecklas i din roll, individuellt och tillsammans med dina kollegor. Som person är du serviceinriktad, öppen och ger alltid ett trevligt och professionellt bemötande. Du har hög social kompetens och goda datorkunskaper. Administrativ förmåga, flexibilitet och service medvetenhet är egenskaper vi värdesätter.
Övrigt om ansökan Välkommen med din ansökan via e-post. Rekryteringsprocessen sker löpande så vänta inte med din ansökan. Alla erbjudanden om annonserings hjälp undanbedes.
Ansökan via epost jobb@entergate.se
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.