Customer Service Agent / Backoffice till företag i optikbranschen

Customer Service Agent / Backoffice till företag i optikbranschen

Arbetsbeskrivning

Tycker du om att jobba i en kundtjänstroll med både administration och telefon? Nu finns det möjlighet att jobba på ett marknadsledande företag av glasögonglas till optikfackhandeln såväl globalt som i Sverige

För att trivas är du en lagspelare som ställer upp för teamet och vill vara med i leveransen av utmärkt service i alla lägen. I rollen arbetar du backoffice med t ex orderregistrering och för rätt person finns det på sikt möjlighet att även jobba frontoffice med telefonsupport. Tillsammans med det övriga teamet utgör du en viktig funktion då ni säkrar kvalitativa produkter och leveranser som i längden förbättrar människors liv genom förbättrad syn.

Om tjänsten
Du blir en av ca 15 medarbetare i det team som arbetar mot den svenska optikmarknaden. Arbetet utgår från huvudkontoret i Spånga i fräscha lokaler. Som Customer Service jobbar du med olika typer av kundserviceärenden. Du kan komma att hantera orderläggning, leverans, fakturafrågor och mycket därtill.

Kunden behöver stärka upp avdelningen under sommaren, då det är en period med högt tryck i branschen samt för att täcka upp under sommarsemestrarna.

För att passa i denna tjänst tror vi att du…
- Är digitalt kunnig och har lätt för att lära dig nya system
- Trivs med att jobba administrativt
- Tar egna initiativ och är en lagspelare som ställer upp för teamet
- Har arbetat i någon form av kundserviceroll tidigare och förstår värdet av bra service
- Det är starkt meriterande om du är utbildad optikerassistent

Praktiskt
Start: Omgående
Plats: Spånga
Omfattning, arbetstid: Heltid. 37,5 h/vecka. 8:45-17:00 vardagar
Längd på uppdraget: T o m 31 augusti 2022, med chans till förlängning

Denna rekrytering utförs i samarbete med The Wofi och du kommer att bli anställd hos The Wofi och uthyrd till vår kund.

Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare amanda@thewofi.se. Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande så missa inte chansen att söka tjänsten redan idag! Välkommen

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 april 2022
  • Ansök senast: 12 oktober 2022

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024