OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Dun & Bradstreet har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Dun & Bradstreet en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företaget:
Dun & Bradstreet hjälper kunder och partners att växa och frodas genom kraften i data, analys och datadrivna lösningar. Idag är de fler än 6 000 anställda runt om i världen, vilket gör företaget till en etablerad ledare inom affärsbeslutsdata och analytiska insikter. Dun & Bradstreets data och insikter är värdefulla i alla faser av en affärslivscykel oavsett ekonomisk miljö. Varje dag hittar de nya sätt att stärka en prisbelönt kultur och påskynda kreativitet, innovation och tillväxt. Dun & Bradstreets syfte är att hjälpa kunder att förbättra sina affärers prestanda med hjälp av deras molntjänst och Live Business Identity.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Customer Service Agent fungerar du som länk mellan Dun & Bradstreet och kunden, som i detta fall främst är privatpersoner. Det är du som, tillsammans med dina kollegor i teamet, ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande både på telefon och via mejl. Du hjälper kunden hitta rätt och lösa problem i ärenden som rör personliga kreditfrågor. Customer Service är företagets hjärta och du är kundens röst in i organisationen så väl som företagets ansikte mot kunden.
• Ta emot ärenden via telefon och mejl
• Stötta kunder i kreditfrågor
• Samarbeta med Customer Service teamet
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• God dator- och systemvana
• Tekniskt intresse
• Tidigare erfarenhet av support inom bank, finas, försäkring, Telecom, Tech, fastighet och/eller juridik är meriterande
För att vara framgångsrik i rollen som Customer Service Agent ser vi att du har erfarenhet inom serviceyrket samt telefonvana då detta är ditt primära arbetsverktyg. Du drivs av utmaningar och tar eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. Vi tror att du har hög integritet, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i teamet är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och din arbetsmiljö.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm, Solna
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund