Customer Service Agent på deltid sökes till Bisnode i Solna!

Customer Service Agent på deltid sökes till Bisnode i Solna!

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

Letar du deltidsjobb och brinner för service – läs vidare! Vi söker dig som vill utvecklas inom service samtidigt som du får chansen att jobba i ett dedikerat och motiverat team! I denna roll kommer du att arbeta mellan 10:00–15:00 måndag till fredag! Detta är 6 månaders uppdrag med start den 28 september och med möjligheten för förlängning.

 

Om företaget: Bisnode finns idag på 19 marknader och är en av Europas ledande leverantörer av beslutstöd. Huvudsakligen arbetar Bisnode med beslutsstöd inom affärs-, marknads- och kreditinformation. Nyckeln för Bisnode är att leverera svar och insikter och på så sätt göra det möjligt för deras kunder att fatta smarta beslut. På Bisnode arbetar över 2100 experter med att varje dag tolka, förädla och förstå data som ligger till grund för kundens affärsbeslut. Nu söker vi medarbetare till kundtjänstteamet i Solna!

 

Arbetsuppgifter: I rollen som Customer Service Agent fungerar du som en länk mellan Bisnode och kunden, som i detta fall är privatpersoner. Det är du, som tillsammans med dina kollegor i teamet, ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande på både telefon och mejl. Du hjälper kunden att hitta rätt och lösa problem, i ärenden som rör kreditfrågor. Customer Service är företagets hjärta och det är här kunderna får ett första intryck.

 

Din profil: Vi söker dig som har erfarenhet av service samt god datavana och intresse för IT/teknik. Detta är en tjänst för dig som vill utvecklas och växa, i en serviceinriktad tjänst. Du som söker trivs i en miljö där tempot stundtals är högt och klimatet dynamiskt! Du motiveras av samarbete och laganda, samt skulle beskriva dig själv som snabblärd, anpassningsbar och nyfiken. 

 

Då telefonen är ditt främsta verktyg ska du känna dig trygg och bekväm med detta. Ett krav för tjänsten är att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket i tal och skrift, samt känner dig mycket bekväm med datorn och att lära dig nya system. Har du erfarenhet av Salesforce är det meriterande.

 

Vi söker dig som:

Talar/skriver svenska och engelska obehindrat
Arbetat med telefon som verktyg 
Arbetat med någon form av service 
Arbetat i ett CRM-system och ärendehanteringssystem 
Kunskaper i norska, danska, finska och/eller tyska är meriterande
 

Som anställd hos MultiMind erbjuder vi dig: Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg.

En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.

Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett framgångsrikt, internationellt bolag.

Delta på roliga fester och event och stärka ditt professionella nätverk.

 

Låter rollen intressant? Vid intresse ber vi dig att skicka din ansökan till MultiMind Bemanning snarast. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44

Sammanfattning

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024