OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på AMA Dental brinner vi för tandvård och den bästa upplevelsen för patienten!
Vår affärsidé är enkel: Bra, god och säker tandvård ska vara tillgänglig för alla. Sedan starten har vi upplevt en stadig tillväxt och kan nu stoltsera med flera kliniker och med nya marknader som öppnar kontinuerligt.
Det finns nu möjlighet att ansluta sig till oss, eftersom vi letar efter vår nästa Customer Service Agent som arbetar med våra polsktalande kunder. Du kommer att stötta våra kunder genom våra huvudkanaler, telefon, chatt och e-post med målet att leverera en kundupplevelse i toppklass.
Du kommer att ingå i ett dynamiskt, hjälpsamt och internationellt team som alltid söker möjligheter och optimering i hur man bygger en bra och effektiv kundservice. I rollen som Customer Service Agent kommer du att rapportera till vår Team Leader Kundtjänst.
DINA HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER ÄR
Ge utmärkt service till våra kunder i olika kanaler – telefon, chatt, mejl och sociala medier.
Hjälp våra kunder genom att svara på frågor och lösa deras problem.
Kontakta nya kunder.
Vara länken mellan våra kunder och resten av företaget gällande feedback och ständiga förbättringsförslag.
KRAV
Viss arbetslivserfarenhet från liknande roll t.ex. från en serviceinriktad miljö eller med administrativt arbete. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med att stötta kunder via telefon, chatt och mail.
Utmärkt skriv- och kommunicerande förmåga på polska samt svenska, för att kunna hjälpa våra kunder på deras språk.
MERITERADE KRAV
Om du är bekant med något CRM-system.
Om du jobbat inom hälso- och sjukvården innan.
Om du har kunskaper i ytterligare språk som är relevanta för AMA Dental.
Som person är du en problemlösare som trivs i en dynamisk och snabbt föränderlig miljö! Du analyserar och delar in problem i detaljer för att kunna hitta den bästa lösningen för att säkerställa att våra kunder får en bra upplevelse. Du är också en lagspelare med förmågan att ge och ta emot feedback med respekt samt bidra till att hålla lagkänslan hög. Dessutom sätter du alltid våra kunder främst och har en passion för att möta deras behov och förväntningar.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.