Customer Service Agent - Stockholm

Customer Service Agent - Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om teamet & rollen
Nu söker vi en Customer Service Agent till ett företag i Stockholm.Customer Service är med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för bolagetskunderoch härerbjuds ständig utveckling för dig som medarbetare.
Du harsom uppgift att leverera en exceptionell service till kunder. Du kommer arbeta mot höga kvalitetsmål, bland annat kundnöjdhet, kort hanteringstid och bör därför ha en god förståelse för att sätta sig in i kunders behov.
Duär en del av ett team som arbetar tätt tillsammans för att hantera dagliga uppgifter som fakturafrågor, orderbestridan och support av produkter och tjänster. I detta team så ligger fokus framförallt på risk- och kredittjänster samt tryckta produkter. Härprioriterar man kollektivt ansvar och försöker att skratta mycket tillsammans samtidigt som vi bibehåller den höga standard som förväntas.
Arbetet kommer vara hybrid, men du förväntas vara minst 2 dagar i veckan på deras kontor i Stockholm.En onboardingplan sätts upp för dina första veckor och utbildningen kommer att ske både på plats på kontoret och via teams, precis som ditt dagliga arbete.

Du kommer under uppdraget att vara anställd som konsult hos oss på ambition:x, med goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering.


Om dig Vi söker dig som ser god service som en självklarhet. Du har en hög arbetsmoral, ett naturligt driv och du är intresserad av nya utmaningar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö med en varierande vardag och ett högt tempo. Du är kvalitetsorienterad och har ett flexibelt förhållningssätt. För att du ska känna dig som hemma i denna roll behöver du trivas med att vara en del av ett team där alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter och tar hand om varandra.
Utöver detta ser vi att du:
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
Är noggrann och strukturerad
Har erfarenhet av olika datasystem
Erfarenhet avkundtjänst
Telefonvana


Meriterande
Tidigare arbete mot målsättning med goda resultat
Tidigare arbete inom kundservice med inrikting mot finans
Arbetat i Salesforce


Enbakgrundskontroll kommer även genomföras, vilken kommer inkludera minst kreditkontroll samt utdrag ur belastningsregister.

Välkommen med din ansökan!Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Sök nedan, vitar inte emot några ansökningar via mail.Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta charlotte.hoffstrom@edzagroup.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ed:Za
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 december 2024
  • Ansök senast: 8 juni 2025

Liknande jobb


20 december 2024