Customer Service Agent till Bisnode

Customer Service Agent till Bisnode

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att ge bästa möjliga service till kund och är en sann teamspelare?
Trivs du i en roll där det händer många saker och är högt tempo emellanåt?

Då kan detta vara en tjänst för dig! Skicka in din ansökan direkt, urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Ansökan sker via hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail.

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår konsultchef Gabriella Boumadi på gabriella.boumadi@onepartnergroup.se

Dina arbetsuppgifter
Customer Service är med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för våra kunder och vi erbjuder ständig utveckling för dig som medarbetare hos Bisnode.
Som Customer Service Agent har du ett brinnande intresse för kundservice. Det är en självklarhet att ge kunden bästa möjliga service och vägledning. Du tycker att det är extra roligt att vara på en arbetsplats där det händer många saker och inte rädd för förändring. Utmaningar och förbättringar, det är något som driver dig. Att ta eget ansvar är något som motiverar dig och du tycker om frågor som är komplexa och kräver extra fokus för att lösa.
Som medarbetare i deras Customer Service hanterar du supportärenden inom ditt teams ansvarsområde. Du kommer att supportera deras kunder i diverse system, hantera fakturafrågor, avtalsfrågor och användarfrågor kring våra tjänster för att nämna några. Hos Bisnode blir du introducerad till företagets produktutbud och där får du alltid möjlighet till att bredda dina kunskaper och på sikt utvidga dina ansvarområden. För den som vill lite extra än det som ryms inom den ordinarie tjänstebeskrivningen finns det all möjlighet till att få medverka i olika projekt och även produktutveckling med kunden ständigt i fokus.
Vi söker dig som har en gedigen erfarenhet inom kundserviceyrket och har telefonvana då detta är ditt primära arbetsverktyg. Du drivs av utmaningar och tar eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. Vi tror att du har hög integritet, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i deras team är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och vår arbetsmiljö.
 
Vem söker vi?
Vi söker dig som har erfarenhet inom kundtjänst/tekniskt support. Det viktigaste för oss är att du brinner för serviceyrket och har IT intresse/nyfikenhet. Det är viktigt att du har telefonvana då ett av deras främsta arbetsverktyg är just telefonen. Vi tror att du har professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i deras team är du en vänlig lagspelare som är mån om dina kollegor och arbetsmiljön. För att lyckas väl i rollen har du goda kunskaper i både engelska och svenska, skriftligt såväl som muntligt.

När det kommer till personliga egenskaper brinner du för att ge bästa möjliga service till kund och är en sann teamspelare. Du tycker det är lite extra roligt att gå till jobbet när det händer många saker, när det är emellanåt högt tempo och det finns många frågeställningar från kunden som väntar dig, i blandad komplexitet. Du tycker att IT är spännande och du har ett intresse av att lära dig mer. Att ta eget ansvar är något som motiverar dig och du tycker om frågor som är lite komplexa och kräver extra fokus för att lösa. 

Övrigt:
Start: Omgående eller enligt överenskommelse 
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 8–17
Placering: Stockholm/Solna   
                
Du kommer initialt vara uthyrd som konsult via oss på OnePartnerGroup i 6 månader med möjlighet att få en anställning hos Bisnode efter uthyrningsperioden förutsatt att alla parter är nöjda.

Om kunden
Bisnode finns idag på 19 marknader och är en av Europas ledande leverantörer av beslutstöd. Huvudsakligen arbetar Bisnode med beslutsstöd inom affärs-, marknads- och kreditinformation. Nyckeln för Bisnode är att leverera svar och insikter och på så sätt göra det möjligt för deras kunder att fatta smarta beslut. Bisnode har idag ca 2100 anställda.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 december 2020
  • Ansök senast: 16 december 2020

Postadress

Olaigatan 4
ÖREBRO, 70211

Liknande jobb


10 oktober 2024