Customer Service Agent till Bisnode i Solna

Customer Service Agent till Bisnode i Solna

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

Är du en erfaren kundtjänstmedarbetare som söker nya utmaningar i ett ledande svenskt bolag inom data och insight? MultiMind har ett spännande konsultuppdrag med start snarast t.o.m. augusti 2020 med möjlighet till förlängning.

 

Företaget: Bisnode finns idag på 19 marknader och är en av Europas ledande leverantörer av beslutstöd. Huvudsakligen arbetar Bisnode med beslutsstöd inom affärs-, marknads- och kreditinformation. Nyckeln för Bisnode är att leverera svar och insikter och på så sätt göra det möjligt för deras kunder att fatta smarta beslut. På Bisnode arbetar över 2100 experter med att varje dag tolka, förädla och förstå data som ligger till grund för kundens affärsbeslut. Nu söker vi erfaren medarbetare till kundtjänstteamet i Solna!

 

Om rollen: Som Customer Service Agent har du ett brinnande intresse för kundservice. Det är en självklarhet att ge kunden bästa möjliga service och vägledning. Du är med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för våra kunder. Du tycker att det är extra roligt att vara på en arbetsplats där det händer många saker och inte rädd för förändring. Utmaningar och förbättringar, det är något som driver dig. Att ta eget ansvar är något som motiverar dig och du tycker om frågor som är komplexa och kräver extra fokus för att lösa.

 

Som medarbetare i vårt Customer Service team hanterar du supportärenden inom ditt teams ansvarsområde. Du kommer bl.a att arbeta med:

supportera våra kunder i diverse system,
hantera fakturafrågor, avtalsfrågor och användarfrågor kring våra tjänster
För den som vill lite extra än det som ryms inom den ordinarie tjänstebeskrivningen finns det all möjlighet till att få medverka i olika projekt och även produktutveckling med kunden ständigt i fokus.
Hos Bisnode blir du introducerad till företagets produktutbud och här får du alltid möjlighet till att bredda dina kunskaper och på sikt utvidga dina ansvarområden.

 

Din profil: Vi söker dig som har en gedigen erfarenhet inom kundserviceyrket och har telefonvana då detta är ditt primära arbetsverktyg. Du drivs av utmaningar och tar eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. Vi tror att du har hög integritet, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i vårt team är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och vår arbetsmiljö.

Krav: 

Erfarenhet från serviceyrke 
Arbetat med telefonen som verktyg
Tekniskt intresse 
God datavana 
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:

Erfarenhet från CRM-system och ärendehanteringssystem
Kunskaper i norska, danska, finska eller tyska

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 mars 2020
  • Ansök senast: 31 mars 2020

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024