Customer Service Agent till bolag i Solna

Customer Service Agent till bolag i Solna

Arbetsbeskrivning

Kan du erbjuda professionell och kompetent service? Då kan dettavara rätt arbetsplats för dig! Du kommer under uppdraget att vara anställd som konsult hos ambition:x, med goda möjligheter till förlängning elleröverrekrytering.
Om teamet & rollenCustomer Service är med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för våra kunder och vi erbjuder ständig utveckling för dig som medarbetare hos oss.
Vi söker nu en Customer Service Agent till ett av våra tre team på kundservice. Som Customer Service Agent har du som uppgift att leverera en exceptionell service till våra kunder. Vi arbetar mot höga kvalitetsmål, bland annat kundnöjdhet, kort hanteringstid och en förståelse för våra kunders behov. Samtidigt strävar vi efter att automatisera våra processer och ständigt förbättra vårt arbetssätt.
I rollen som Customer Service Agent, är du en del av ett team på 11 personer. Vi arbetar tätt tillsammans för att hantera dagliga uppgifter som fakturafrågor, orderbestridan och support av våra produkter och tjänster. I detta team så ligger fokus framförallt på våra risk- och kredittjänster samt våra tryckta produkter. Vi prioriterar kollektivt ansvar och försöker att skratta mycket tillsammans samtidigt som vi bibehåller den höga standard som förväntas av oss.Vi kommer att sätta upp en onboardingplan för dina första veckor och utbildningen kommer att ske både på plats på kontoret i Solna och via teams, precis som ditt dagliga arbete.
Om digVi söker dig som ser god service som en självklarhet. Du har en hög arbetsmoral, ett naturligt driv och du är intresserad av nya utmaningar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö med en varierande vardag och ett högt tempo. Du är kvalitetsorienterad och har ett flexibelt förhållningssätt. För att du ska känna dig som hemma hos oss behöver du trivas med att vara en del av ett team där alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter och tar hand om varandra. Vidare ser vi att du är van och trivs med att arbeta med telefon som ditt primära arbetsverktyg. Du bör också vara bekväm med det engelska språket då du kommer att arbeta på ett globalt företag.
Utöver detta ser vi att du har:
Telefonvana
God dator- och systemkunskap
Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift
Mycket goda kunskaper i engelska både tal och skrift
Godkänd bakgrundskontroll genomförd av rekryterande konsultbolag, vilken ska inkludera minst kreditkontroll samt utdrag ur belastningsregister.
Arbetet kommer vara hybrid men minst 2 dagar på kontoret i Solna

Meriterande
Tidigare arbete mot målsättning med goda resultat
Tidigare arbete inom kundservice med inrikting mot finans
Arbetat i Salesforce


Välkommen med din ansökan!Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta julia.sundquist@edzagroup.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ed:Za
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 oktober 2024
  • Ansök senast: 29 mars 2025

Liknande jobb


6 december 2022