OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du goda tekniska kunskaper och värdesätter ett kundbemötande av högsta klass? Till BRP Systems söker vi nu en Customer Service Agent som har en ådra för problemlösning och ett stort intresse för det tekniska! Vill du komma in till ett härligt gäng och bidra med dina kunskaper? Då är du varmt välkommen att söka till oss!
Om rollen
I rollen som Customer Service Agent på BRP Systems kommer du tillsammans med ditt team på Customer Success ansvara för att ge BRP Systems kunder bästa möjliga service och support.
Du kommer använda dig av telefonen och datorn som dina främsta verktyg och stötta kunden med felsökning och problemlösning med fokus att lösa de ärenden som inkommer dagligen i deras ärendesystem och via inkommande samtal. Detta kan innebära allt från felsökning på datorer och utrustning, användarstöd av installationer, uppdateringar och konfigurationer.
Din profil
Vi söker dig som har ett stort intresse för teknik, en god grundförståelse inom IT och kan relatera till nätverksuppbyggnad och infrastruktur. Vi ser det som mycket positivt om du har erfarenhet av att ha arbetat med teknisk support/kundsupport sedan tidigare. Har du en universitetsutbildning ser vi detta som meriterande men inget krav för tjänsten. För denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser därför att du lägger ett högt värde i ett bra kundbemötande och då du kommer arbeta med att hjälpa kunderna med tekniska lösningar ser vi att du drivs av att arbeta lösningsorienterat. Du är tålmodig, kreativ och nyfiken och på så sätt kunna utföra goda identifieringar för att se dina kunders behov och bästa sätt att lösa de komplikationer som uppstått. Du kommer ha kontaktytor både internt och extern vilket innebär att du bör ha en mycket god kommunikativ förmåga samt vara anpassningsbar och flexibel. Du arbetar bra både självständigt och i grupp och du trivs att samarbeta tillsammans med dina kollegor. Svenska och engelska flytande i tal och skrift är ett krav för tjänsten, det är meriterande om du kan norska.
Om BRP Systems
Vi kopplar samman människor, aktivitet och affärer.
Sedan 2004 har BRP Systems arbetat tillsammans med nyckelfacilitatorer inom fitness-, spa-, bad- och fritidsbranschen. Vi utvecklar och erbjuder mjukvarulösningar som gör administration, betalningar, passerkontroll, löner och mycket mer enklare för dig att hantera. Våra lösningar utvecklas tillsammans med dagliga användare av engagerade människor som förstår branschen och de komplexa utmaningar som våra professionella kunder möter i sin dagliga verksamhet.
Låter tjänsten som en spännande utmaning för just dig?
Om du vill veta mer, tveka inte att kontakta oss på EISS Rekrytering & Search. Vi svarar gärna på frågor och för en dialog om hur du skulle komma till din rätt hos BRP Systems. Kontakta rekryteringskonsult Lajla Dzebic via mail, lajla.dzebic@eissrekrytering.se eller via telefon 070-266 07 86.
Vi ber dig söka tjänsten via vår hemsida www.eissrekrytering.se. Vi kan tyvärr inte ta emot
ansökningshandlingar via mail, enligt vår integritetspolicy gällande GDPR. Sista ansökningsdag är den 11 april 2022.
EISS Rekrytering & Search är ett specialistbolag inom rekrytering med säte i Norrköping. Genom vår kompetens inom området, marknadsledande system och innovativa fokus vill vi lyfta rekrytering till en ny nivå. Vårt mål är att etablera oss som Östergötlands mest eftertraktade bolag inom rekrytering och vår vision är att erbjuda den bästa kund- och kandidatupplevelsen på marknaden. Mer information finns på www.eissrekrytering.se