Customer Service Agent till Dun & Bradstreet

Customer Service Agent till Dun & Bradstreet

Arbetsbeskrivning

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Kan du erbjuda professionell och kompetent service? Då kan Dun & Bradstreet vara rätt arbetsplats för dig! Du kommer under uppdraget att vara anställd som konsult hos ambition:x från och med 4 mars till och med 4 september 2024, men med goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering.

Om teamet & rollen
Customer Service är med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för våra kunder och vi erbjuder ständig utveckling för dig som medarbetare hos oss.

I rollen som Customer Service Agent fungerar du som länk mellan D&B och kunden. Det är du som, tillsammans med dina kollegor i teamet, ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande både på telefon, via mejl och chatt. Du hjälper kunden hitta rätt och lösa problem i ärenden som rör våra kredit- och urvalstjänster. Customer Service är företagets hjärta och du är kundens röst in i organisationen så väl som företagets ansikte mot kunden.


Om dig
Vi söker dig som ser god service som en självklarhet. Du har en hög arbetsmoral, ett naturligt driv och du är intresserad av nya utmaningar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö med en varierande vardag och ett högt tempo. Du är kvalitetsorienterad och har ett flexibelt förhållningssätt. För att du ska känna dig som hemma hos oss behöver du trivas med att vara en del av ett team där alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter och tar hand om varandra. Vidare ser vi att du är van och trivs med att arbeta med telefon som ditt primära arbetsverktyg. Du bör också vara bekväm med det engelska språket då du kommer att arbeta på ett globalt företag.


Krav:


Telefonvana

God dator- och systemkunskap

Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift

Mycket goda kunskaper i engelska både tal och skrift

Godkänd bakgrundskontroll genomförd av rekryterande konsultbolag, vilken ska inkludera minst kreditkontroll samt utdrag ur belastningsregister.


Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom kundservice med inriktning mot IT/Tech och är van att arbeta mot målsättningar.


Välkommen med din ansökan!
Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta emma.berggren@edzagroup.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2024
  • Ansök senast: 22 februari 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024