OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi tre medarbetare till Dun & Bradstreets team inom Customer Service i Solna! Är du en professionell och serviceinriktad stjärna som gör allt för att göra kunder nöjda? Då kan Dun & Bradstreet vara rätt arbetsplats för dig.
Om rollen
Customer Service förbättrar och förenklar vardagen för våra kunder och vi erbjuder ständig utveckling för dig som medarbetare hos oss.
I rollen som Customer Service Agent fungerar du som länk mellan D&B och kunden. Det är du som, tillsammans med dina kollegor i teamet, ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande både på telefon, via mejl och chatt. Du hjälper kunden hitta rätt och lösa problem i ärenden som rör våra kredit- och urvalstjänster. Customer Service är företagets hjärta och du är kundens röst in i organisationen så väl som företagets ansikte mot kunden.
Vem vi söker:
• Vi söker dig som ser god service som en självklarhet .
• Du har en hög arbetsmoral, ett naturligt driv och du är intresserad av nya utmaningar.
• Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö med en varierande vardag och ett högt tempo.
• Du är kvalitetsorienterad och har ett flexibelt förhållningssätt. För att du ska känna dig som hemma hos oss behöver du trivas med att vara en del av ett team där alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter och tar hand om varandra.
• Vidare ser vi att du är van och trivs med att arbeta med telefon som ditt primära arbetsverktyg.
• Du bör också vara bekväm med det engelska språket då du kommer att arbeta på ett globalt företag.
Övrigt:
Uppdraget är ett konsultuppdrag men har goda möjligheter till överrekrytering.
Krav:
• Telefonvana
• God dator- och systemkunskap
• Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i engelska både tal och skrift
• Godkänd bakgrundskontroll genomförd av rekryterande konsultbolag, vilken ska inkludera minst kreditkontroll samt utdrag ur belastningsregister.
• Möjlighet till minst 50% närvaro på kontoret i Solna
Meriterande
Tidigare arbete inom kundservice med inrikting mot finans
Vana av att jobba gentemot uppssatta mål och KPI:er
Intresserad?
Vi jobbar med löpande urval så tveka inte, skicka in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37