Customer Service Agent till Dun & Bradstreet

Customer Service Agent till Dun & Bradstreet

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att ge kunden den bästa tänkbara servicen? Nu söker vi tre Customer Service Agents till Dun Bradstreet!

Om rollen
Som Customer Service Agent har du ett brinnande intresse för kundservice. Det är du som, tillsammans med dina kollegor i teamet, ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande både på telefon, via mejl och chatt. Du hjälper kunden att hitta rätt och lösa problem i ärenden som rör kredit- och urvalstjänster. Customer Service är företagets hjärta och du är kundens röst in i organisationen så väl som företagets ansikte ut mot kunden.

Din bakgrund
Vi söker dig som är van att arbeta med telefon som ditt primära arbetsverktyg och har god systemvana. Det är meriterande om du tidigare arbetat med kundservice med inriktning mot finans. Du är serviceorienterad, har hög arbetsmoral och är intresserad av nya utmaningar. Du är en problemlösare, vågar tänka nytt och trivs i en miljö med högt tempo och varierande vardag. Vidare trivs du att arbeta i team såväl som självständigt. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. 

När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Dun Bradstreet. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!

Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstid ca 1 år med goda möjligheter till fast anställning hos Dun Bradstreet
Tillträde: 17/7

Nyfiken på att veta mer
Kontakta oss gärna om du har frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dun & Bradstreet
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juni 2023
  • Ansök senast: 29 juli 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024