OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Idag är ICANIWILL ett av de snabbast växande sportklädmärkena i Norden och ett väletablerat företag på den nordiska och europeiska marknaden. Genom innovativa plagg med, högkvalitativa material och tekniska detaljer vill ICANIWILL hjälpa deras kunder att prestera på högsta nivå. Alltid.
Nu letar vi efter flera Customer Service Agent till Icaniwill. Här får du både ett roligt jobb och ovärderlig arbetslivserfarenhet, oavsett vad du kommer att arbeta med i framtiden. Dessutom får du möjlighet att arbeta med trevliga och engagerade kollegor!
Din roll
Vi söker en passionerad och engagerad Kundservicemedarbetare som brinner för att leverera enastående kundsupport och skapa positiva kundupplevelser. Du kommer att vara en värdefull del av ICANIWILLs team och spela en avgörande roll i att bygga starka kundrelationer och säkerställa hög kundnöjdhet.
Tjänsten passar perfekt för dig som är student och har möjlighet att arbeta 80-100% innan studierna sätter igång igen.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Hantera ärenden via mail
- Leverera högkvalitativ service till bolagets privatkunder
- Ge snabb och korrekt information om bolagets produkter, spårning av paket samt frågor rörande returer
- Dokumentera kundinteraktioner och ärenden noggrant i bolagets CRM-system
Din profil
Vi söker nu dig som brinner för service, är en skicklig kommunikatör och kan starta omgående. Som person har du en kund- och lösningsorienterad inställning med en passion för att hjälpa. Du har även en god förmåga att arbeta i en snabbt föränderlig miljö och kan hantera flera ärenden parallellt. Krav för tjänsten är att du är kommunicerar obehindrat i skrift både på svenska samt engelska, erfarenhet av kundservice, försäljning eller relaterade områden är en fördel men inte ett krav.
Omfattning: Heltid/Deltid
Start: Omgående
Slut: Observera att detta uppdrag sträcker sig endast över en månad
Plats: Centrala Stockholm
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar ICANIWILL med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på clara.strignert@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)