OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
KONEs uppdrag är att göra det enkelt att förflytta sig i en urban miljö. KONE är ett av världens ledande företag inom hiss- och rulltrappsbranschen. De levererar hissar, rulltrappor och automatiska dörrar, liksom moderniserings- och underhållslösningar som ger mervärde över byggnadens hela livscykel.
Arbetsbeskrivning
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att ta emot inkommande samtal och mejl från KONEs kunder samt hantera diverse kundärenden där du ansvarar för både beslut och utredning. I rollen kommer du också att hantera utredning av faktura- och avtalsfrågor, uppföljning och sammanställning av kundundersökningar, diverse rapportering och ta emot feedback från kunder där dina främsta kunder kommer att vara bostadsrättsföreningar samt företagskunder.
Vem är du?
Som person är du strukturerad, noggrann och har en lösningsorienterad inställning. Du trivs i en serviceinriktad administrativ roll och har en god förmåga att snabbt lära dig flera system samt att systematiskt kunna navigera dig i dessa. För att vara framgångsrik i den här rollen ser vi att du har minst 1-3 års arbetslivserfarenhet från en liknande roll och du trivs med att vara en "go to person". Du är en självklar teamplayer med en positiv inställning och har ett genuint intresse för kundservice. Vidare är du bra på att kommunicera både skriftligt och muntligt på svenska och engelska. Erfarenhet av SAP och CRM Microsoft är meriterande.
Du erbjuds
Konsultuppdraget förväntas starta omgående och löpa 6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning, så vänta inte med din ansökan! I detta konsultuppdrag kommer du att arbeta hos vår kund KONE som är ett roligt och föränderligt bolag beläget i Kista. Då urvalsprocessen sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Mikaela Danilovic på mikaela.danilovic@jurek.se.
Om KONE
Vi hjälper människor att förflytta sig tryggt och bekvämt i högre, smartare byggnader. Det vi kallar People Flow®. Tillsammans med våra partners och kunder över hela världen hjälper vi städer att bli bättre platser att leva i. 2021 hade KONE en omsättning på 10.5 miljarder euro och vid årets slut över 60 000 anställda. KONEs B-aktier är noterade på NASDAQ OMX Helsinki i Finland.
Sökord: Customer Service Administrator, Administratör, Office Coordinator, Office Administration
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52