OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
KONEs svenska historia går tillbaka ända till 1887 då den första hydrauliska personhissen installerades i Stockholm av Graham Brothers som senare kom att införlivas i KONE. I Sverige har KONE ca 1 000 medarbetare fördelade på 28 kontor över hela landet, från Malmö i söder till Kiruna i norr. Huvudkontoret är beläget i Kista. Där sitter även deras kundcenter som är tillgängligt med snabb hjälp och service.
Vi på Manpower söker just nu dig som vill jobba som Customer Service Agent på Kone i Kista. Förutom det faktum att du får en väldigt omtyckt arbetsgivare är det bästa med det här jobbet mötet med olika typer av människor och att människor verkligen uppskattar hjälpen de får. Låter det spännande? Varmt välkommen med din ansökan!
Det här är ett konsultuppdrag som varar sex månader med goda möjligheter till förlängning. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos Kone.
Att jobba som Customer Service Agent
I dina arbetsuppgifter ingår att ge kunder råd, ge professionell service och support och ta emot inkommande samtal och mejl. Dessutom kommer du att arbeta med felsökning och problemlösning. Du kommer att arbeta i trevliga och ljusa lokaler Kista.Arbetstiderna är dagtid 07.00-16.000 alternativt 8.00-17.00.
Mer detaljerat kommer du att
* ta emot och hantera kundärenden via telefon och mejl
* ge service främst mot företagskunder och bostadsrättsföreningar
* hantering av bland annat faktura och avtalsfrågor
Vem söker vi?
Till rollen som Customer Service Agent söker vi framför allt dig som är en kommunikativ och empatisk person som motiveras av möjligheten att utvecklas och att få ta eget ansvar. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har erfarenhet av att arbeta med service, kundvård och arbete inom kundtjänst. Det dagliga arbetet kräver att du är kundfokuserad och lösningsfokuserad i din yrkesroll.
I övrigt krävs det att du
* har goda kunskaper i både svenska och engelska
* har arbetat inom kundservice tidigare
* är duktig på problemlösning
Det är även meriterande för tjänsten om du
* har haft yrken med mycket kundkontakt
* har arbetat med kundvård tidigare.
* Har arbetat i affärssystemet SAP
Erbjudande
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.
Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.
Sök tjänsten idag!
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Karin Andersson via e-post: karin.andersson@manpower.se Sök tjänsten omgående då vi tillsätter löpande.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.