OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig för vår kunds räkning, dig som vill arbeta i en teknisk support och har ett intresse för ekonomi, på ett växande bolag inom redovisning, löner och skatt. I rollen som kundsupport hos vår kund kommer du att ge stöd till kund samt interna användare som arbetar i vår kunds affärssystem.
Vår kund har ett eget affärssystem som externa kund användare och interna medarbetare använder, och din uppgift är att ge support av detta system. Rollen innefattar hantering av inkommande ärenden där fokus ligger på problemlösning. Du kommer trivas i den här rollen om du brinner för att leverera god service, har en hög arbetsmoral, driv samt trivs i en miljö med högt tempo.
Arbetsuppgifterna kan exempelvis innebära:
• Hantera ärenden via mejl och telefon
• Registrera alla ärenden i ärendehanteringssystem enligt fastslagen rutin
• Supportera kund användare samt interna medarbetare i kundens affärssystem
• Ha ett tätt samarbete med systemvaltare hos kunden och deras leverantörer
Du som söker:
• vill utvecklas med oss
• har tidigare erfarenhet inom kundservice
• har en god telefonvana och en hög service känsla
• pratar och skriver svenska och engelska obehindrat
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och din potential i rollen.
Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag, då urval och intervjuer sker löpande.
Sveriges bästa support med individen i fokus.
Vi på Fusion är ett ungt, IT support-bolag som vann Sveriges bästa Service Desk 2019 och 2021.
På Fusion strävar vi efter att individen ska höja sin kompetens såväl för sin personliga utveckling som för bolaget.
Hos oss på Fusion är gemenskapen viktig. Vi genomför regelbundet aktiviteter där du som individ får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former.
Allt vi gör genomsyrar vår värdegrund:
Gemenskap – Ansvar – Agilt – Passion.