Customer Service Agent till LeasePlan i Solna, start omgående!

Customer Service Agent till LeasePlan i Solna, start omgående!

Arbetsbeskrivning

Din nya arbetsplats:
LeasePlan sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Solna och här arbetar 120 kollegor i en härlig atmosfär där det finns mycket spännande på gång inom bolaget. I rollen som Customer Service Agent kommer du att vara den första kontakt som kunderna har med LeasePlan. Teamet är ett drivet gäng med mycket teamkänsla där man hjälps åt kollegor emellan. Internt finns även ett välutrustat gym där du har möjlighet att träna.

Om tjänsten:
Dina arbetsuppgifter är att hantera inkommande ärenden via telefon och mejl samt koppla vidare ärenden internt inom organisationen. Frågorna är varierade och rör bland annat vägassistans, fakturafrågor, däckbyten, förarbyte, leasinguppgifter, försäkringsfrågor, kilometerrapportering etc. Du kommer att arbeta i vårt ärendehanteringssystem och övriga administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma även om det primära är att besvara inkommande samtal och mejl. På sikt erbjuds många utvecklingsmöjligheter internt men du bör se denna roll som långsiktig för att vara en aktuell kandidat. Detta är initialt ett konsultuppdrag på sex månader med ambition till överrekrytering där efter. Du bör se långsiktigt på det här jobbet! Som konsult hos oss omfattas du av kollektivavtal med Unionen samt avtalsenliga villkor och tjänstepension.

Passande profil:
-Ett års arbetslivserfarenhet inom service med fokus på att hjälpa kunder.
-En långsiktig ambition med den här rollen, någon som vågar ta för sig och är driven samt intresserad av att lära och utvecklas.
-B-körkort.
-Punktlig, kommunikativ, hjälpsam och delaktig
-Trivs att vara en del av ett sammanhang.
-Du talar och skriver flytande svenska och uttrycker dig väl i tal och skrift. Du kan även hantera ärenden på engelska när det förekommer.



I den här rekryteringsprocessen sätter vi ett stort värde på dina personliga egenskaper och söker dig som har en nyfiken personlighet, förståelse för vad god kundservice innebär och en förmåga att se helheten ur ett helikopterperspektiv. Vi ser även att du har en genuin vilja att arbeta med kundservice och kommer att trivas med telefon och dator som främsta arbetsredskap. Har du även ett intresse för bilar är det positivt men inget krav.

Praktisk information:
Omfattning: Heltid 37,5 timmar arbetsvecka.
Anställning: Konsultuppdrag på sex månader med ambition till överrekrytering.
Arbetstider: 8:30-17.00 helgfria dagar.
Placering: Solna.
Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid

I den här rekryteringsprocessen samarbetar LeasePlan med The Wofi. Frågor gällande rollen är välkomna till ansvarig rekryterare Moa på 079 313 60 10 eller Moa@Thewofi.se. Vi kommer att selektera ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 januari 2020
  • Ansök senast: 10 juli 2020

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024