Customer Service Agent till Leksand

Customer Service Agent till Leksand

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill arbeta som spindeln i nätet med att supporta team bestående av säljare och kunder över hela Europa. Din support kommer främst innebära att strukturera orderflöden samt kartlägga och identifiera kommande behov. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Som medarbetare på Customer Service består ditt arbete huvudsakligen av att arbeta med orderadministration, leveransaviseringar och fakturor i företagets affärssystem. Du kommer också att  besvara inkommande samtal och mail från kunder och säljare, framförallt från den brittiska/irländska marknaden. 


I telefonsamtalen och maildialogen är du behjälplig gentemot dem där du stöttar i frågor kring produkter, priser samt leveransfrågor. Då och då kan du behöva hjälpa andra marknader varför det också är meriterande med andra språkkunskaper. 

Arbetstider
Heltid måndag till fredag med start enligt överenskommelse. 

Kvalifikationer
Vi söker en serviceminded person med hög social kometens och erfarenhet av arbete inom kundservice. Du är trygg i din yrkesroll och behärskar administration och försäljning väl. Har goda kunskaper i Officepaketet och minst en gymnasieexamen i grunden. Du behärskar engelska flytande i tal och skrift, det är också meriterande om du besitter andra goda språkkunskaper då du arbetar i en internationell miljö.


Som person är du positiv, serviceminded, flexibel och prestigelös. . Du har god samarbets- och kommunikationsförmåga är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
2022-02-23, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Sanna Ullbrand, branch manager, sanna.ullbrand@randstad.se 



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2022
  • Ansök senast: 23 februari 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


12 september 2024