OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På uppdrag av vår kund Polhus, söker vi nu ytterligare Customer Service Agents till deras skandinaviska team. Brinner du för kundservice och vill bli en del av ett framgångsrikt och expanderande e-handelsbolag? Då har vi en unik karriärmöjlighet du inte får missa!
Polhus går starkt framåt och har med stora expansionsplaner målsättningen att bli en ledande aktör i Europa inom sitt verksamhetsområde. Tjänsten är en rekrytering och är på heltid. Har du utöver språkkunskaper i svenska även kunskaper i övriga skandinaviska språk är det meriterande.
Om Polhus
Polhus är idag ett av de starkaste och snabbast växande varumärkena inom e-handel av trähus i Norden. Polhus säljer egendesignade Attefallshus, friggebodar, bastu med mera till de nordiska länderna samt till Tyskland. Företagets affärsidé bygger på att leverera kvalitativt högvärdiga husbyggsatser till förmånliga priser. Under 2020 omsatte Polhus cirka 140 MSEK där planen är att omsätta 200 MSEK under år 2021. Företagets huvudkontor finns beläget i lokala Malmö med lager i Estland där även företagets produktion sker. Läs gärna mer om oss på; polhus.se
Om tjänsten
I rollen som Customer Service Agent är det du som hjälper och vägleder kunden i deras kontakt med Polhus. Din vardag består till stor del av kundkontakter vilka du främst kommunicerar med via telefon, mail och chatt. Vidare innebär dina dagliga arbetsuppgifter:
- Hantera frågor och ärenden från kunder, bistå med diverse leveransinformation samt lösa eventuella kundkrav och problemställningar.
- Stötta och vägleda kunderna, där din huvuduppgift blir att leverera en hög service- och kundnöjdhet samt att få kunderna att känna sig bekväma och trygga i sina köp.
- Rollen inkluderar även en del försäljning och merförsäljning vilken i huvudsak sker genom inkommande mail eller samtal från kunder.
- Hantera och administrera beställningar och kundreklamationer.
- Hantera övriga administrativa uppgifter.
Som medarbetare hos Polhus kommer du att bli utbildad och väl insatt i deras produktutbud för att på bästa sätt kunna leverera professionell support och service mot företagets kunder. Arbetstiderna är 08:30 - 17:00 och din placering är centralt i Malmö.
Din bakgrund
För att lyckas i rollen som CSA tror vi att du tidigare har arbetat med kundservice, och gärna i en liknande roll. Ett krav för tjänsten är att du obehindrat behärskar svenska men har du dessutom goda språkkunskaper i andra skandinaviska språk eller andra europeiska språk är det positivt. Att du brinner för kundservice och sätter stor vikt vid- och ära i ett bra kundbemötande förutsätter vi. Har du dessutom tidigare erfarenhet av e-handel samt har arbetat i systemet Zendesk ser vi positivt på detta men det är inget krav.
Du trivs med ett högt tempo och en dynamisk arbetskultur där beslutsvägarna är korta och initiativ välkomnas. Självklart brinner du för serviceyrket och förstår vad det innebär att arbeta i ett expanderande företag och vill vara med på utvecklingsresan som väntar. Du är van vid att arbeta självgående men välkomnar även samarbete med dina kollegor. Som person har du förmågan att arbeta effektivt i både högt och lågt och trivs med en fartfylld vardag där du får ta mycket eget ansvar.
Polhus erbjuder
I rollen som Customer Service Agent ges du möjligheten att axla en spännande och viktig roll i ett starkt expansivt bolag som har en lång erfarenhet och kunnighet inom området. Du ansluter till ett stabilt och framgångsrikt bolag som gjort stort avtryck på den internationella marknaden. Du omges av drivna och kompetenta kollegor som med värdefull kompetens och erfarenhet kommer vara ett stort stöd för dig i verksamheten och i din fortsatta utveckling. Medarbetarna är Polhus viktigaste resurs och tillsammans värnar man om en hög trivsel på arbetsplatsen och arbetar aktivt för ett välkomnande och inkluderande arbetsklimat med tydlig laganda.
Placering & Start
Tjänsten är placerad centralt i Malmö och tillsättning är omgående eller enligt överenskommelse. Tjänsten är en rekrytering och är på heltid.
Kontakt & ansökan
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oss på telefonnummer 072-6006421 alternativt via mail: info(at)ecommercerecruit.se
Då vi tillämpar löpande urvalsarbete uppmanar vi dig att skicka din ansökan snarast för att säkerställa att ansökan kommer med i processen. Vi ser fram emot din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniel