Customer Service agent till storbank!

Customer Service agent till storbank!

Arbetsbeskrivning

Vill du ta klivet in i en av Sveriges största banker där möjligheten till attraktiva utvecklingsmöjligheter växer? Detta är en tjänst för dig som drivs av att ge bästa service och lägga kund i fokus. Välkommen in i ett team där nyfikenhet och högt engagemang är en självklarhet!

OM TJÄNSTEN

Vi söker dig som är nyexad eller bara driven och vill arbeta på en av Sveriges största banker i rollen som Customer Service Agent. Du kommer ingå i Autoplan supporten med ett härligt team på omkring 8 personer och en teamlead. Bankens autoplan avdelning som man kommer ingå i rör administration och leasing för bilar där man hjälper företagskunder med helhetslösning av leasing.

Du ska ett intresse för banksektorn och trivs i en administrativ roll på lång sikt. Vi tror att du som söker antingen har en relevant utbildning inom ekonomi och skapat dig administrativ erfarenhet vid sidan om dina studier, alternativt att du arbetat i en service roll sedan tidigare och nu skulle vilja utvecklas vidare inom en svensk storbank.

Du erbjuds


* En dynamisk arbetsmiljö där ditt intresse och driv styr din egen utveckling
* Bli en del av ett företag med en varm och familjär företagskultur där man hjälps åt


ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera inkommande samtal samt mejl från våra förare som har bilrelaterade frågor
* Hantera körjournaler
* Räkna på kalkyler
* Guidning i bankens portal
* Ärendehantering


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasial utbildning
- Har god datavana
- Har tidigare erfarenhet av en serviceinriktad roll
- Tycker om att arbeta i team

Det är meriterande om du har
- Tidigare arbetat på bank
- Arbetat inom kundtjänst

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet för tjänsten. Vi söker dig som är serviceinriktad, ansvarstagande och som har ett stort intresse för kunder. Du har enkelt att samarbeta i team och trivs bra i en problemlösande roll med telefonen som främsta arbetsverktyg.

Vi kommer begära utdrag ur belastningsregister från Polismyndigheten. Om du tycker tjänsten låter intressant och som något för dig får du gärna beställa hem ett belastningsregister (det utan specifikt ändamål) som heter "Kontroll av egna uppgifter i belastningsregistret" på polisens hemsida då det kan ta två till tre veckor att få hem det i brevlådan.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 augusti 2024
  • Ansök senast: 30 september 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024