OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Techstep är ledande i Norden på mobilteknologi för arbetsplatsen. Genom hårdvara, mjukvara och paketerade tjänster hjälper Techstep kunder att dra nytta av fördelarna med mobilitet och förbättrar arbetsdagen för anställda och organisationer runt om i Norden. Med tjänstelösningar i fokus söker vi för Techsteps räkning nya talanger som kan stärka och växa med deras lag. I samband med tjänsten som Customer Service Agent erbjuder Academic Work kompetensutveckling i form av ett introduktionsprogram samt löpande individuell coachning. Vill du vara med på resan i ett expanderande bolag så är detta rätt tjänst för dig!
OM TJÄNSTEN
Området för Customer Service hos Techstep växer och vi söker nu ytterligare ett stjärnskott till deras team. I dagsläget arbetar det åtta personer i Customer Service varav sex stycken arbetar och ansvarar för support och kundtjänst.
Techstep är ett växande Techföretag med specialistkunskaper inom Enterprise Mobility. Techstep har positionerat sig som en ledande leverantör av den digitala arbetsplatsen i Norden genom att kombinera säkra mobilitetslösningar med modern drift och support. Deras vision är "Making Work Mobile" och målet är att vara det självklara valet för organisationer i Norden som strävar efter att skapa den bästa moderna arbetsplatsen. De erbjuder lösningar som ger de anställda digitala verktyg som de trivs med och som gör dem effektiva – oavsett var och när de vill jobba. Techstep drivs av nyfikenhet och strävar efter att vara en oberoende rådgivare - för alla deras kunder.
Du erbjuds
* Möjligheten att arbeta på en av de främsta aktörerna inom mobilitet i Sverige och vara med på satsningen i ett expanderande bolag. Som ny på arbetsplatsen erbjuds du även mentorskap på plats av dina kollegor i Customer Service.
* Kombinerat med det dagliga arbetet hos kunden kommer det även vara stort fokus på din kompetensutveckling där du i samband med din anställning även kommer att vara delaktig i ett skräddarsytt introduktionsprogram. Du ges även löpande coachning för stöd och vägledning som ger dig bästa förutsättning att växa i rollen och din fortsatta karriär hos Techstep.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Customer Service Agent är din huvudsakliga arbetsuppgift att supportera slutkunder gällande mobilitetstjänster. Du kommer att arbeta med att:
* Ta emot och hantera olika ärenden både via telefon och mail där de vanligast förekommande är växeltelefoni, operatörsärenden såsom exempelvis porteringar samt service av mobiltelefoner.
* Alltid leverera hög service gentemot kunder och arbeta med att förbättra kundnöjdheten.
VI SÖKER DIG SOM
* Har erfarenhet från servicebranschen där du haft kontakt med kunder antingen via telefon och mail eller personligen.
* Har mycket goda kunskaper i svenska samt goda kunskaper i engelska.
* Har ett stort tekniskt intresse.
Det är meriterande
* Om du har arbetat i en liknande Customer Service-roll och arbetat med växel- eller operatörstjänster.
Som person är du
* Ansvarstagande
* Flexibel
* Relationsskapande
Övrig information
* Start: Enligt överenskommelse.
* Omfattning: Heltid, 8.00 – 17.00.
* Placering: Karlstad.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231